کاسیاس: پس از Decima به جدایی از رئال مادرید فکر کردم

به گزارش عرصه و به نقل از آس، ایکر کاسیاس در مصاحبه با مجله پورتو کانال درباره جدایی اش از رئال مادرید، تیم ملی و انتخاب پورتو صحبت کرد.

دروازه‌بان اسپانیایی گفت: می‌دانستم دورانم در رئال مادرید در ژانویه سال ۲۰۱۵ به پایان رسیده است. جو خوبی برقرار نبود و به تصمیم جدیدی فکر کردم. ترک مادرید تصمیم خوبی بود. فکر می کنم زمانش رسیده بود. پس از فتح Decima در سال ۲۰۱۴ به جدایی از مادرید فکر کرده بودم اما دیگو لوپس باشگاه را ترک کرد و جو خیلی عجیب شد.

کاسیاس پس از حضور یولن لوپتگی دیگر به تیم ملی ملی اسپانیا دعوت نمی شود. دروازه‌بان پورتو در این باره اظهار کرد: دوری از تیم ملی نیز برایم بهتر بود. هیچ‌گاه شکایتی نکردم تا مشکلی به وجود نیاید. لوپتگی به من گفت می خواهد از داوید دخئا در ترکیب بهره ببرد و من نیز آن را قبول کردم اما هنوز تیم ملی را ترک نکردم. چرا نتوانم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کنم؟ در همه بازی های انتخابی یورو ۲۰۱۶ بازی کردم و سپس سرمربی تصمیم گرفت برای رقابت های یورو دخئا را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

کاسیاس پس از جدایی اش از مادرید تصمیم گرفت در پورتو بازی کند. دروازه بان اسپانیایی در این‌باره گفت: باید شرایط را عوض می کردم. پورتو به خاطر نزدیکی با اسپانیا انتخاب خوبی بود. تیم قهرمانی را انتخاب کردم، تیمی که با بنفیکا برای کسب جام رقابت نزدیکی دارد.



دیدگاهها بسته شده است.