بارسلونا با درخشش مسی پیروز داربی کاتالونیا شد

به گزارش عرصه، داربی کاتالونیا یکشنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا بین بارسلونا و اسپانیول برگزار شد و آبی اناری‌ها چهار بر یک پیروز این دیدار شدند.
بارسلونا از ابتدای بازی به دنبال گلزنی بود اما تلاش‌های این تیم برای باز کردن دروازه اسپانیول بی نتیجه بود تا اینکه لوییس سوارس با پاس آندرس اینیستا در دقیقه ۱۸ گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه لیونل مسی یک موقعیت خوب داشت اما به گل تبدیل نشد. با وجود اینکه آبی اناری‌ها چند فرصت گلزنی داشتند اما تنها یک ضربه‌شان در نیمه اول در چارچوب بود و  اسپانیول حتی یک بار هم نتوانست این  کار را انجام دهد.
نیمه دوم با آسیب دیدگی دیگو لوپس آغاز شد. دروازه‌بان اسپانیول مجبور شد زمین بازی را ترک کند و خیمنس جایگزینش شد. آبی اناری‌ها در این نیمه نیز به دنبال گل‌های بیشتر بودند که در دقیقه ۶۷ با حرکت زیبای مسی این اتفاق افتاد. مهاجم آرژانتینی چند بازیکن را دریبل و به سمت دروازه شوت زد اما دروازه‌بان ضربه‌اش را دفع کرد. سوارس از توپ برگشتی نهایت استفاده را برد و آن را تبدیل به گل کرد.

دقایقی بعد باز هم با حرکت زیبای مسی بارسلونا به گل دست پیدا کرد. یوردی آلبا با پاس بازیکن آرژانتینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل، بازی افت پیدا کرد اما به یکباره اسپانیول دروازه آبی اناری‌ها را باز کرد. لوپس این گل را به ثمر رساند. مسی نیز در نهایت در این بازی گلرنی کرد. او توانست در دقیقه ۹۰ گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. مسی و سوارس با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را به ۱۲ رساندند و در صدر برترین گلزنان لالیگا قرار گرفتند.
بارسلونا با کسب این برد با ۳۴ امتیار به جایگاه دوم بازگشت.
در دیگر بازی‌های یکشنبه لگانس و ایبار به تساوی یک بر یک رسیدند و دپورتیوو لاکرونیا با دو گل اوساسونا را شکست داد.



دیدگاهها بسته شده است.