خدمت به عموم مردم باید در اولویت امور قرار گیرد

خدمت به عموم مردم باید در اولویت امور قرار گیرد
شورای مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین با حضور معاون اعتبارات و بین الملل بانک برگزار شد.

 

به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قزوین؛ ایرج نیک اختر معاون اعتبارات و بین الملل بانک در شورای مدیران و روسای شعب استان قزوین اظهار داشت: مشتریان بزرگترین سرمایه بانک هستند و باید با نهایت احترام با آنان برخورد شود، چرا که همه رفتارها، نحوه تعاملات و عملکرد ما در شعب از طرف آنان رصد می شود.

وی ادامه داد: خدمت به عموم مردم باید در اولویت امور روزانه قرار گیرد لذا برای برآوردن نیازهای مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

نیک اختر بانک را به مثابه یک چتر دانست که در روزهای بارانی و سخت در خدمت افراد قرار می گیرد و گفت: ارایه خدمات به مشتریان باید با احترام صورت گیرد تا مشتری، طعم شیرین دریافت خدمات را حس کند.

معاون اعتبارات و بین الملل بانک افزود: مدیریت شعب استان قزوین در سال جاری پیشرفت خوبی را در بخش مصارف و کاهش معوقات داشته و در ارایه خدمات بانکی و رضایتمندی مشتریان پیشتاز بوده است.

در ادامه جواد تک روستا-رییس اداره امور شعب استان قزوین-  ضمن ارایه گزارش عملکرد فعالیت های استان در سال جاری گفت: تیم بازاریابی با شناسایی اصناف و مشاغل استان و برقرای ارتباط با آنان اقدامات موثری را در راستای جذب منابع و مصارف داشته و امیدواریم در آینده به نتایج مطلوبی دست یابیم.

گفتنی است در این جلسه گزارش فعالیت های صورت گرفته در شعب ارایه شد و  این گزارش ها در حوزه های جذب منابع، مصارف و پی گیری معوقات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.