ریسک پذیری و کنترل آن به یک اندازه دارای اهمیت هستند

رئیس اداره کل مدیریت ریسک بانک مهر اقتصاد در دوره آموزشی مدیریت ریسک ویژه مدیران و روسای شعب استان البرز، گفت: ریسک پذیری و کنترل آن به یک اندازه دارای اهمیت هستند.

به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، سید شمس الدین موسوی رئیس اداره کل مدیریت ریسک بانک – در این نشست آموزشی با بیان این که بانک مهر اقتصاد با تکیه بر روحیه ارزشی و تخصص کارکنان خود توانسته است در بین بانک های برتر کشور قرار گیرد، گفت: در شرایطی که بانک ها برای کسب سهم بیشتر از بازار به شدت با یکدیگر در رقابت هستند این بانک در استان البرز توانسته با ارائه خدمات مناسب و تخصیص تسهیلات مطلوب به آحاد جامعه و بخش های مختلف، جایگاه مناسبی را کسب کند.

موسوی با بیان اینکه ریسک پذیری و کنترل آن به یک اندازه دارای اهمیت هستند، ابراز داشت: بخشی از موفقیت بانک مهر اقتصاد، مرهون ریسک پذیری است به طوری که در زمینه جذب سرمایه، با بسیاری از کارخانجات و صنایع تعامل داشته ایم و با تشویق صاحبان مشاغل و تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات و ارتقاء کار و صنعت خود، تلاش داشته ایم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشیم.

رئیس اداره کل مدیریت ریسک در پایان تصریح کرد: می توان با ریسک پذیری، صنایع و تولید کنندگان را از خطر ورشکستگی نجات داد و با حمایت از طرح ها اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال پایدار و رشد و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش سهیم بود.

در ادامه، پیمان موحد رئیس اداره امور شعب استان البرز – با اشاره به فضای رقابتی حاکم بر نظام بانکی کشور، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد، یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور است لذا می توان با دقت و توجه و کمی ریسک پذیری در ارائه تسهیلات و به کارگیری سرمایه ها، شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه این بانک در شبکه بانکی کشور باشیم.



دیدگاهها بسته شده است.