هادی ساعی: پولادگر همیشه آدم‌های رده پایین‌تر را قربانی می‌کند

پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک در گفت‌وگو با عرصه در خصوص تغییرات تیم ملی تکواندو و استعفای مقانلو  و ذوالقدر گفت: این رفتارها کار همیشگی پولادگر است. همیشه سعی کرده دسته پایین‌ترها را قربانی کند. قبلا اولین نفری که قربانی می‌شد مربی بدنسازی بود. در دوران‌های مختلف شاهد بودیم که مربی بدنساز تیم از جمله بهرامی، مهماندوست یا افشار از تیم کنار رفتند.

وی ادامه داد: در زمانی که تیم نتایج بدتری گرفت رسیدند به استعفای مربی و سرمربی های تیم که مهماندوست، عسگری، کریمی، بی باک… بودند. حالا نیز به بخش مدیر فنی رسیده است. البته کم خاصیت‌ترین گزینه‌ی تیم ملی مدیر فنی بود و فکر می‌کنند در این سال‌های آخر سازمان تک نفره تیم ملی هیچ تاثیری روی تیم ملی نداشت.

قهرمان جهان اضافه کرد: حالا دیگر پایین دستی وجود ندارد و من نمی‌دانم در ادامه چه کسی را قربانی خواهند کرد. فکر می‌کنم دیگر باید به استعفای داوران و کارمندان فدراسیون برسیم!

ساعی در خصوص گزینه بعدی تیم ملی گفت: ما نگران گزینه بعدی هستیم. انتخاب های تکواندو از روی کارشناسی نبوده است. اگر از اول تصمیمات درستی گرفته می شد امروز تکواندو به این مشکل و جایگاه  نمی‌رسید. تیم ملی اسمش رویش است باید همه چیزش تیم ملی باشد. مقانلو به تنهایی نمی‌توانست کاری کند.

ساعی گفت: در گذشته ما به اندازه‌ای همدل بودیم که با اینکه امکانات نداشتیم اما موفق بودیم اما از روزی که پولادگر یارکشی کرد و آدم‌هایی را به دلایل مختلف از تکواندو دور کرد با اینکه امکانات داریم اما جایگاه ورزشی و کرسی‌های بین المللی را از دست داده ایم.

ساعی با اشاره به صحبت های پولادگر خاطر نشان کرد: من یک مصاحبه از آقای پولادگر دیدم که واقعاً متاسفم برای ورزش کشور که چنین کسانی در ورزش هستند و می‌خواهند با عوام‌فریبی صندلی خود را نگه دارند. یک زمانی می‌گفتند که دین داریم حالا هم می‌گویند بدهی داریم. آقای پولادگر شما بروید یک نفر بیاید بدهی‌های شما را می دهد!

وی افزود: البته من نمی‌دانم بدهی‌های ایشان از چه نوعی است. باید واضح توضیح دهند. این داستان‌ها نخ‌نما شده است. لطفاً با عوام فریبی و الفاظ جدید روحیه جامعه تکواندو را به بازی نگیرند.

ساعی با اشاره به معرفی یوسف کرمی به کمیسیون ورزشکاران اظهار کرد: فدراسیون جهانی اعلام کرد که کشورها شاخص ترین ورزشکاران خود را معرفی کنند که پولادگر تشخیص داد کرمی از من شاخص تر است. به نظرم بزرگترین خیانت را پولادگر به من کرد. من جایگاه خود را در تکواندوی دنیا دارم اما پولادگر فراموش کرده که هادی ساعی چند سال برای تکواندوی این کشور زحمت کشیده است.

وی افزود: پولادگر در آذربایجان حضور نداشت اما همه به رفتار او می خندیدند که چطور هادی ساعی در ایران حضور دارد اما یوسف کرمی به عنوان بهترین ورزشکار معرفی می‌شود. امیدوارم انقدر توانایی داشته باشند که از یوسف کرمی به خوبی حمایت کنند که به هیئت اجرایی راه پیدا کند. من با یوسف کرمی مشکلی ندارم و با هم خیلی دوست هستیم اما جایگاه بین المللی تکواندو است که باید این جایگاه برای ورزش کشور حفظ شود.

پرافتخارترین تکواندو کار جهان گفت: از کمیسیون ورزشکاران دو نفر به هیات اجرایی راه پیدا می‌کنند که یک ورزشکار زن و یک تکواندو کار مرد خواهد بود. با توجه به نفراتی که از دیگر کشورها به کمیسیون معرفی شدند فکر نمی‌کنم یوسف کرمی بتواند این جایگاه را بدست آورد. من به شخصه هر کاری بتوانم می‌کنم که یوسف کرمی به هیات اجرایی راه پیدا کند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

ساعی در پایان گفت: آقای پولادگر به من و امثال من دین دارد و تا آخر عمر بدهکار است چون اینگونه بدهی‌ها به هیچ عنوان قابل پرداخت نیست. من ایشان را آدم معتقدی می دانستم. امیدوارم دین و بدهکاری ها، به اعتقادات ایشان لطمه وارد نکند.



دیدگاهها بسته شده است.