ویدال: شیلی می‌تواند قهرمان جام جهانی روسیه شود

به گزارش عرصه و به نقل از فیفا، شیلی در حال حاضر بازیکنان بزرگی چون آرتورو ویدال، کلودیو براوو و الکسیس سانچس را در اختیار خود دارد و خیلی‌ها این تیم فعلی شیلی را بهترین تیم شیلی تاریخ می‌داند. این تیم توانسته است دو قهرمانی پی در پی در کوپا آمه ریکا را نیز کسب کند.  آن‌ها هم‌چنین امیدوار هستند برای اولین‌بار در تاریخ خود به سه صعود پی در پی به جام جهانی برسند.  آن‌ها بالاتر از آرژانتین در رده چهارم انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارند. 

آرتورو ویدال درباره هدف تیم ملی کشورش در آستانه جام جهانی روسیه گفت: در حال حاضر باید به صعود به جام جهانی فکر کنیم و تلاش کنیم که بتوانیم در این رقابت‌ها حاضر باشیم. در روسیه تلاش خواهیم کرد تا به قهرمانی در جام جهانی برسیم و فکر می‌کنم که می‌توانیم به این مهم برسیم. ما انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به موفقیت داریم و می‌خواهیم به افتخاری بزرگ در جام جهانی برسیم. رسیدن به قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت و دشوار خواهد بود ولی تلاش خواهیم کرد به این مهم برسیم.

خوان آنتونیو پیزی به جای خورخه سامپائولی روی نمکت تیم ملی شیلی نشست و توانست با برتری برابر آرژانتین در ضربات پنالتی این تیم را به قهرمانی در کوپا آمه ریکا برساند.

ویدال در ادامه به خوان آنتونیو پیزی سرمربی تیم ملی شیلی اشاره کرد و گفت:‌ حضور پیزی در تیم ما بسیار خوب و مثبت بوده است و خیلی از امیدواری من به موفقیت شیلی در جام جهانی روسیه به حضور او روی نیمکت تیم ما بستگی دارد. ما با او دوران خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی خوب با او وفق پیدا کردند. او در مقطع حساس و سختی روی نیمکت تیم ما قرار گرفت و توانست خیلی زود موفقیت را برای ما کسب کند. 

او در پایان صحبت‌هایش گفت: دوست دارم برترین بازیکن تاریخ شیلی باشم و آن موقع است که به خودم افتخار می‌کنم. می‌دانم که بازیکنان بزرگی چون فیگه روا، زامورانو و سالاس در تیم ملی شیلی بودند و الان سانچس نیز بازیکن بزرگی است که در اروپا کارهای مهمی کرده است ولی من می‌خواهم بهترین بازیکن تایخ شیلی باشم. دوست دارم افتخارات زیادی تجربه کنم.

شیلی تاکنون ۹ بار در جام جهانی حضور داشته است و بهترین عملکرد تیم نیز به سال ۱۹۶۲ بر می‌گردد جایی که توانسته است به جمع چهار تیم برتر راه یابد.



دیدگاهها بسته شده است.