از فحاشی به دایی و خورشیدی تا پادرمیانی منصوریان

به گزارش عرصه، دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان دایی به پایان رسید.
حواشی این نیمه به شرح زیر است:
– هواداران استقلال پیش از آغاز بازی به شدت منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.
– از نکات جالب تشویق‌های صورت گرفته توسط استقلالی‌ها، حمایت آنها از میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری در هنگام خوانده شدن نام این بازیکنان بود. مطهری بارها از علاقه‌اش به استقلال خبر داده و از آن طرف فخرالدینی دو فصل در استقلال بازی کرده بود.
– پیش از آغاز بازی در مراسمی با حضور حسن غفوری فرد و متولیان آستان عبدالعظیم حسنی از علی دایی و علیرضا منصوریان تجلیل به عمل آمد. در این مراسم تجلیل میان منصوریان و دایی برخورد گرمی صورت گرفت و این دو یکدیگر را در آغوش گرفتند. با توجه به انتقادات دایی از منصوریان در نشست خبری پیش از بازی، این برخورد در نوع خود جالب بود.
– در ورودی‌های ورزشگاه تختی بازرسی بدنی نسبت به اهالی رسانه و هواداران وجود داشت و تدابیر امنیتی خاصی برای این بازی در نظر گرفته شده است.
– مهدی رحمتی پیش از آغاز بازی به سمت دایی رفت و از او رخصت گرفت و از آن طرف اکثر بازیکنان تیم نفت تهران به سمت نیمکت استقلال رفتند و رخصت گرفتند. از بازیکنانی که به سمت استقلالی ها نرفتند می توان به محمد قاضی اشاره کرد. در این بین بهزاد غلامپور هم به سمت نیمکت استقلال رفت و برخورد گرمی با آبی ها داشت.
– درحالی که منصوریان و دایی در حال گرفتن عکس یادگاری بودند، هواداران استقلال علیه دایی شعار دادند.
– بعد از اعلام پنالتی در دقیقه یک برای تیم نفت تهران، هواداران استقلال ابتدا رحمتی را تشویق کردند و بعد از گل شدن این توپ علیه اشکان خورشیدی به شدت شعار دادند.
– در دقیقه ۲۲ این بازی بعد از خطای شدید مطهری بر روی حق دوست منصوریان به شدت به داور اعتراض کرد و در همین زمان خورشیدی به مطهری کارت زرد نشان داد که این مسئله با واکنش دایی همراه شد و در ادامه هواداران استقلال به شدت علیه دایی فحاشی کردند. در این زمان منصوریان از هواداران استقلال خواست به دایی فحاشی نکنند و حتی نصرالله عبداللهی به سمت استقلالی ها رفت که بعد از لحظاتی فحاشی ها قطع شد.



دیدگاهها بسته شده است.