از شعرخوانی جدیدی تا انتقادات کاشانی

به گزارش عرصه، جلسه صبح امروز با ارائه گزارشی از شورایاری منطقه ۱۷ در ساعت ۸:۳۰ آغاز شد و پس از ارائه گزارش توسط دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۸، با حضور سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران، مشکل ترافیک شدید این روزهای تهران مورد بررسی قرار گرفت.

سخنان مهماندار با حواشی زیادی روبرو بود و برخی از اعضای شورای شهر همچون تندگویان، اقبال شاکری و سرخو دلایل رییس جدید راهور را غیرواقعی دانسته و از مسائل مختلفی پرده برداشتند.

در این میان عباس جدیدی عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران نیز سخنان خود را با یک بیت شعر شروع کرد و گفت: شاعر می‌گوید :

«سه غم آمد سراغـم هر سه یکبار            غریبی و اسیری و غم یار

  غریبی و اسیری چاره داره            ولی آخر کـُـشد ما را غم یار …» که با به به اعضای شورای شهر تهران مواجه شد به گونه‌ای که محمدمهدی تندگویان ضمن تشکر از جدیدی بابت تلطیف شورا، گفت: جدیدی همواره شعرهای نو می‌گوید هرچند برای حافظ باشد.

در ساعت ۱۱:۰۵ و به دلیل اظهارنظرهای طولانی اعضای شورای شهر تهران هنوز موضوع رفع ترافیک در حال بررسی بود، با حضور تنها ۲۰ عضو شورا از رسمیت خارج شد اما با تذکرات متعدد هیات رییسه سرانجام با حضور تعدادی از اعضا، رسمیت به جلسه بازگشت.

در ادامه حبیب کاشانی با انتقاد از نحوه رفتار همکارانش در شورا گفت: ما با چراغ گردان وارد خط ویژه شده و در خطوط ویژه تردد می‌کنیم اما حالا می خواهیم در مورد وضعیت ترافیک صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه سردار مهماندار نمی‌تواند از اعضای شورا گلایه‌ای داشته باشد چراکه می‌ترسد بودجه‌اش کم شود، گفت: وقتی یک مامور در خیابان مانع تردد مسوولان از خطوط ویژه می‌شود، تلفن را برداشته و با این و آن تماس می‌گیریم تا وی توبیخ شود.

به گزارش عرصه، سخنان حبیب کاشانی به اینجا رسید، به دلیل کمبود وقت بلندگوی وی قطع و با وجود درخواست‌های مکرر حبیب کاشانی اجازه صحبت به وی داده نشد.



دیدگاهها بسته شده است.