حیدری‌راد: هیچ تیمی در لیگ برتر هندبال امنیت ندارد

‌سعید حیدری‌راد در گفت‌وگو با عرصه، با اشاره به رتبه سوم سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال، اضافه کرد: سه بازی اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم و تیم روی دور برد افتاده و از بحران خارج شده‌ایم.

او ادامه داد: سرجیو بازیکن خارجی که به تیم اضافه شده، خیلی خوب و تأثیرگذار بوده و تیم ما به شرایط ایده‌آل رسیده است.

حیدری‌راد درباره لیگ این فصل بیان کرد: لیگ برتر هندبال در فصل جاری خیلی حساس شده و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و امکان دارد تیم اول جدول دیدار را به تیم‌های پایین جدول واگذار کند و یک نتیجه می‎تواند باعث سقوط یا صعود چند پله‎ای در جدول رده‌‏بندی شود. لیگ امسال در مجموع نسبت به فصل‌های گذشته بهتر شده و تیم‌ها سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند.

این هندبالیست لرستانی با اشاره به سرمربی‌گری محسن طاهری که مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز هست، افزود: اگر آقای طاهری زودتر به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شد، بدون شک توجه بیش‌تری به هندبال می‌کرد، با این حال شرایط کنونی هم بد نیست.

وی با بیان این که پیشنهاد خوب خارجی داشته، تصریح کرد: چون با سپاهان قرارداد داشتم، رضایت‌نامه ندادند و به احتمال زیاد سال آینده لژیونر می‌شوم.

حیدری‎راد نام تیم پیشنهاددهنده را بیان کرد اما نخواست رسانه‎یی شود و افزود: دوست ندارم تا چیزی قطعی نشده، این پیشنهادها رسانهیای شود و بازارگرمی کنم.



دیدگاهها بسته شده است.