سیمئونه: پیشنهاد اتلتیکومادرید به من یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود

به گزارش عرصه و به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه در مصاحبه اختصاصی با خورخه والدانو، درباره موضوعات مختلفی همچون وضعیت اتلتیکومادرید، انتخاب شغل مربیگری،‌ پیشنهاد اتلتیکومادرید و مربیگری در تیم ملی فوتبال آرژانتین صحبت کرد.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره وضعیت کنونی تیمش گفت: تیم خوب رقابت می‌کند و اشتباهات باعث نتیجه نگرفتن‌مان شده است. در مجموع شرایط تیم خوب است. در اروپا نتایج خوبی گرفتیم اما در لالیگا تیم‌ها از ما شناخت کافی دارند و به همین خاطر برایمان مشکل‌ساز می‌شوند. به شانس اعتقادی ندارم، شانس یعنی تلاش و تمرین کردن وتلاش برای پیدا کردن راه حل.

سیمئونه در مورد خداحافظی از دنیای فوتبال و انتخاب حرفه مربی‌گری گفت: زمانی‌که بازی می‌کردم دوبار با پیشنهاد سرمربی‌گری روبه‌رو شدم. سومین بار در زمان شروع لیگ به آن پاسخ مثبت دادم چون زمانش فرا رسیده بود. تصمیم گرفتم راسینگ کلاب را انتخاب کنم. یکی از بهترین تصمیمات داوران ورزشی‌ام بود. هدایت این تیم کار آسانی نبود. سه بازی نخست را بدون به ثمر رساندن گلی با شکست به پایان رساندیم. تیم در شرایط سختی قرار گرفت اما با تلاش توانستیم از این بحران خارج شویم. خود را از سقوط نجات دادیم. چهار بازی پیاپی را با برد پشت‌سر گذاشتیم. این اولین گام برای هدایت استودیانتس بود. استودیانتس یکی از بهترین تیم‌هایی بود که هدایت‌شان را بر عهده گرفتم.

سرمربی آرژانتینی در رابطه با پیشنهاد اتلتیکومادرید اظهار کرد: یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود. در آن زمان به همراه فرزند کوچکم در مار دل پلاتا حضور داشتم. با من تماس گرفتند و گفتند: باید بیایی به اینجا. به پسر هشت ساله‌ام گفتم گوش کن باشگاه اتلتیکومادرید به من پیشنهاد داده است، همان چیزی که خواهانش بودم. حالا چه کار کنم؟ پسرم گفت: در آن تیم رادامل فالکائو بازی می‌کند. به او پاسخ دادم: بله. او به من گفت: برابر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو بازی خواهی کرد، این اتفاق خیلی خوبی است اما سپس گفت: اگر در آن جا به تو خوش بگذرد باز نخواهی گشت. به پسرم گفتم همیشه همدیگر را خواهیم دید.

با وجود این که اتلتیکو در شرایط خوبی به سر نمی‌برد اما همیشه دوست داشتم در این تیم مربی‌گری کنم و مطمئن بودم زمان این کار فرارسیده است.

سیمئونه درباره حضور در تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی گفت: زندگی به لحظات  وابسته است و در این لحظه من در این‌جا (مادرید) هستم. زمانی که به اتلتیکو رسیدم تلاش کردم تیمی را بسازم که دیگران را آزار بدهد و فکر می‌کنم این اتفاق افتاده است. اکنون زمان حضورم در تیم ملی نیست. باید در زمینه‌های مختلفی بهتر شوم. مربی‌گری در تیم ملی تنها به تمایل یک مربی بستگی ندارد. باید زمانی این سمت را بر عهده گرفت که سرمربی بزرگی باشید.



دیدگاهها بسته شده است.