مردی که می خواست همزمان با ۱۱ دختر در شهرهای مختلف ازدواج کند!

به گزارش عرصه به نقل از شهرآرا، ماجرای دستگیری متهم اصلی این پرونده از آنجایی شروع شد که یازدهم آذر‌‌ماه یک زوج جوان برای شکایت از فردی ناشناس به دادسرا مراجعه کردند و با دستور قاضی جاوید نیا معاون دادستان در امور فضای مجازی به شعبه٢٣٣ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شدند.

شاکی اصلی این پرونده که خانمی ٣٨ساله بود در مواجهه با قاضی مهدی حقدادی به تشریح اتفاق شومی که از چندماه پیش گریبان زندگی‌اش را گرفته‌بود و هرروز او را آزار می‌داد پرداخت و گفت: چندماه پیش در شبکه اجتماعی یک پیام از فردی ناشناس که درخواست دوستی با من را مطرح کرده‌بود دریافت کردم. ابتدا توجهی به این پیام نکردم، اما این فرد که خود را بهنام و کارمند یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده‌بود، روز‌های بعد پیام‌های دیگری برای من ارسال می‌کرد و مدام درخواست دوستی از من داشت. با بهنام وارد بحث شدم و از او خواستم که دیگر پیام ندهد، اما دست‌بردار نبود. او می‌گفت به دنبال فردی می‌گردد که کمی درددل کند. این پیام‌ها رفته‌رفته تبدیل به گفتمان هرروزه من و بهنام شد. او می‌گفت که ساکن تهران است و چند عکس از خودش برای من ارسال کرد. هرچه رابطه من و بهنام بیشتر می‌شد، لحن او نیز تغییر می‌کرد تا اینکه روزی متوجه شدم عکس‌های خصوصی پروفایلم را برداشته و قصد دارد آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کند. من نیز برای حفظ آبرویم، تن به درخواست‌های شوم او دادم. بهنام هرروز به بهانه‌های متفاوت، ضمن اخاذی، مبالغ مختلفی از من می‌خواست تا عکس‌هایی از خودم بگیرم و برایش ارسال کنم.

زن جوان در حالی که از اضطراب دست‌هایش را روی همدیگر می‌فشرد، ادامه داد: من تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی بهنام شده‌بودم و او هرطور که می‌خواست از من سوءاستفاده می‌کرد. شرایط برایم غیرقابل‌تحمل شده‌بود. بی‌حوصله شده‌بودم. مدام آنلاین بودم و گوشی‌ام را چک می‌کردم که نکند بهنام مطلبی تهدیدآمیز ارسال کرده‌باشد و به سبب پاسخ‌ندادنم دست به کار بدتری بزند. وقتی صدای پیام گوشی تلفن همراهم را می‌شنیدم، انگار با پتکی سنگین بر سرم می‌کوبیدند. حوصله هیچ‌چیز و هیچ‌کس را نداشتم. با همه با حالت پرخاشگرانه حرف می‌زدم. همسرم مدام از من می‌پرسید که چه اتفاقی افتاده، اما نه رویی داشتم که ماجرا را برای او تعریف کنم و نه جرئت بازگوکردن آن را داشتم. دیگر دل را به دریا زدم و ماجرا را به همسرم گفتم و تصمیم گرفتیم که از این فرد شکایت کنیم.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده با دستور مقام قضایی، برای بررسی دقیق‌تر در اختیار پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی در این‌باره آغاز شد. متهم اصلی این پرونده طی ارسال چند پیام که در آن عکسش را برای شاکیه ارسال کرده‌بود و اطلاعاتی از قبیل محل زندگی‌ و شغلش را به این خانم جوان داده‌بود، سرنخ‌هایی را پیش‌پای پلیس قرار داد که روند تحقیقات را کمی آسان می‌کرد.

ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد این مرد شیطانی در تهران ساکن است. با مشخص‌شدن محل سکونت متهم اصلی این پرونده، قرار نیابت قضایی صادر و به دادسرای تهران ارسال گردید و دستور جلب متهم داده‌شد و سرانجام متهم در تاریخ ١٣آذرماه توسط ماموران اعزامی از پلیس فتای مشهدحین خروج از منزل مسکونی‌اش دستگیر و روانه مشهد شد. این مرد جوان پس از انتقال به مشهد، هنگامی که در مقابل قاضی حقدادی قرار گرفت، ضمن کتمان حقیقت، خود را بی‌گناه قلمداد می‌کرد، اما انکار‌های این مرد شیطان‌صفت تا جایی ادامه یاشت که بررسی سیستم‌ رایانه و مخابراتی‌اش پرده از اقدامات بی‌شرمانه او برداشت و دستش را برای قانون رو کرد. متهم که دیگر راهی جز بیان حقیقت برایش نمانده‌بود به قاضی حقدادی گفت: در شبکه تلگرام آی‌دی‌هایی که متعلق به دختران جوان بود را شناسایی می‌کردم و با آنان وارد گفتگو می‌شدم. برای اینکه اعتماد آنان را جلب کنم با پست‌هایی عاشقانه یا اینکه قصد ازدواج دارم عکس‌هایی از آنان دریافت می‌کردم و پس از مدتی، به بهانه انتشار عکس‌های شخصی‌شان، از آن‌ها اخاذی می‌کردم.

دادیار شعبه٢٣٣ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این‌باره به خبرنگار ما گفت: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوی کارشناسان پلیس فتا، اطلاعات و عکس‌های خصوصی متعلق به بانوان جوان که همگی در پوشه‌هایی مجزا و با رمزی خاص در سیستم رایانه متهم ذخیره شده‌بود به دست آمد. علاوه‌بر این، پیام‌های ١١خانم‌ جوان که ساکن شهرهای مختلف در سطح کشور هستند در گوشی متهم مشاهده شد که این فرد با همین شیوه از آنان اخاذی کرده‌بود.

قاضی مهدی حقدادی با بیان اینکه متهم به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارداظهار کرد: این مرد شیاد با قرار تامین متناسب راهی زندان شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

 

 



دیدگاهها بسته شده است.