واعظی: با انسجام داخلی می توانیم به حمایت کشورهای منطقه بشتابیم


وزیر ارتباطات گفت: با همبستگی و انسجام داخلی می توانیم کشور را بسازیم و در منطقه به حمایت کشورها و کمک مسلمانان بشتابیم.

به  گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی وزیر ارتباطات در نخستین کنگره سراسری ۶ هزار و ۵۰۰ شهید فاوا (مخابرات) که صبح امروز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی خاصی هستیم و با وجود بحران ها در منطقه و همچنین اندیشه و تفکر تکفیری و افراطی در منطقه و تلاش بسیار رژیم وهابی سعودی برای نشانه گرفتن اندیشه و ایمان جوانان ما، در امنیت هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر داعش به اسم اسلام علیه اسلام می جنگد و لذا می بینیم این اتفاقات در ایران نیست. یک رهبر آگاه و هوشمند داریم و امنیت و ثبات برقرار است.

واعظی با تاکید بر اینکه ما ملت و نظامی هستیم که فقط چارچوب و محدوده کشور خود را نگاه نمی کنیم و همواره به مظلومان کمک کرده ایم افزود: اگر در یمن اتفاقی می افتد ما ساکت نمی نشینم و اگر داعش در سوریه و عراق به حریم ائمه(ع) بی حرمتی می کند باز ما ساکت نمی نشینیم. این جوانان فرزندان همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که امروز مدافع حرم شده اند.

وی با اشاره به اینکه شاهدیم اقتدار ما و نظام بیش از گذشته است، ادامه داد: امروز همه منتظرند ببینند موضع ایران نسبت به مسائل منطقه چیست؟

وزیر ارتباطات افزود: اگر ما بخواهیم نقش سازنده خود را در ایران، منطقه و جهان خوب ایفا کنیم هیچ راهی جز راهی که در دوران دفاع مقدس داشتیم، نداریم.

واعظی با بیان اینکه با هر سلیقه ای که داریم باید پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت بایستیم، گفت: باید همبستگی و انسجام داخلی داشته باشیم. در این شرایط می توانیم کشور را بسازیم و در منطقه به حمایت کشورها و کمک مسلمانان بشتابیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: جبهه امروز، فضای مجازی است که هم فرصت تلقی می شود و هم تهدید؛ از فرصت های آن باید حداکثر استفاده را بکنیم.



دیدگاهها بسته شده است.