پاسخ مناسبی به اقدامات آمریکا داده شود/ برجام را موفق می‌دانم


بوشهر – رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برجام را موفق می‌دانم، گفت: باید پاسخ مناسبی به اقدامات آمریکا داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی صبح پنجشنبه در بازدید از دهکده گردشگری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بندری و دریایی بسیار بزرگی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت گردشگری بسیار خوبی است و توسعه دهکده گردشگری بوشهر از اقدامات مناسب در حوزه گردشگری استان است که باید به خوبی در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به ظرفیت‌های بندری در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تسریع در اجرای طرح توسعه‌ای بندر بوشهر ضروری است.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در ارتباط با برجام نیز بیان کرد: علی‌رغم اینکه برخی افراد در مورد برجام منفی‌بافی می‌کنند ولی برجام را موفق می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه با تحقق برجام، بسیاری از مشکلات به‌ویژه در حوزه کشتیرانی، بانک، بیمه و همکاری‌های نفتی برطرف شده است، افزود: تحریم‌های جدید آمریکا علیه نظام اسلامی ایران جریان مزاحمی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید به اقدامات آمریکا پاسخ مناسب داده شود، تصریح کرد: ما در جایگاهی هستیم که بتوانیم در برابر اقدامات آنان مانور بدهیم.

وی گفت: تحریم‌های جدیدی که از سوی دولت آمریکا علیه ایران تمدید شده، نشان‌دهنده وجود یک جریان مزاحم در آمریکاست که ضروری است برای مقابله با آن جریان، اقدامات مناسبی از سوی کشورمان انجام شود تا جریان مخالف سودی نبرد.



دیدگاهها بسته شده است.