آنچلوتی: نشان دادیم شایسته صدرنشینی هستیم

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از  کیکر، در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا بایرن مونیخ صدرنشین در آلیانس آره‌نا از لایپزیگ شگفتی‌ساز پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

طبیعی است که کارلو آنچلوتی از عملکرد درخشان شاگردانش در این دیدار خانگی خوشحال باشد. سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم. بازی کردن برابر لایپزیگ اصلا آسان نبود اما خوشبختانه با ارائه یک بازی خوب توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

او ادامه‌ داد: بازی را بسیار خوب شروع کردیم. ۳۰ دقیقه نخست بهترین عملکرد بایرن مونیخ در فصل جاری بود. نشان دادیم که تغییر زیادی کرده‌ایم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم. آنها برابر لایپزیگ بسیار باروحیه بازی کردند و نشان دادند که شایسته صدرنشینی را دارند. شروع طوفانی که در آغاز بازی داشتیم باعث شد تا با اقتدار به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. پیروزی شیرینی بود.

بایرن مونیخ با این پیروزی که به دست آورد با ۳۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند، این‌ در حالی است که لایپزیگ با ۳۶ امتیاز در رده دوم است.



دیدگاهها بسته شده است.