احکام تشکیل ستاد انتخابات تهیه شده است/ رویکردم حفظ حق الناس است


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه احکام تشکیل ستاد انتخابات تهیه شده، منتظر امضا هستیم، گفت: رویکرد من برای انتخابات پیش رو اجرای قانون، حفظ امانت و حق الناس است.

علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تشکیل ستاد انتخابات گفت: احکام تهیه شده و منتظر امضا هستیم.

وی تاکید کرد: رویکرد من برای انتخابات پیش رو اجرای قانون، حفظ امانت و حق الناس و همچنین ایجاد یک زمینه برای نشاط سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

احمدی همچنین خبر از برگزاری جلسه ای با هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها در هفته جاری داد و گفت: یکشنبه جلسه ای با هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها داشتم. در مجلس شورای اسلامی زمنیه برای تعامل و اجرای انتخابات سالم وجود دارد.

وی در مورد برگزاری انتخابات الکترونیک نیز افزود: برای برگزاری انتخابات الکترونیک بحث ظرفیت کشور و بحث خط ارتباطی و دیتا و از طرفی دیگر بحث فیبر نوری مطرح است.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: همچنین هم مجری و هم ناظر باید نسبت به سخت افزار و نرم افزار این دستگاههای اخذ رای از موضع اینکه به یک خروجی مناسب از باب سلامت انتخابات برسند، اطمینان یابند لذا هر زمان که این مذاکرات به نتیجه رسید نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب خبر از تشکیل ستاد انتخابات کشور در روزه اول دی ماه داده بود.



دیدگاهها بسته شده است.