رژیم آب کاکتوس؛ مد لاغری جدید در میان دختران

به گزارش عرصه؛ نسل تازه ای از میو های خوش طعم و با خواص درمانی به تازگی به عنوان راه حل برای لاغری و تناسب اندام در رژیم های غذایی معرفی شده اند که جک فروت و میوه کاکتوس هستند.

براساس تحقیقات جک فروت و میوه کاکتوس هر دو دارای خواص ضد التهابی هستند که می توانند باعث کاهش وزن و کمک به حفظ تناسب اندام در افراد شوند.
 
رژیم آب کاکتوس؛ مد لاغری 2017 در میان دختران+تصاویر
 
این میوه ها دارای خواص درمانی فراوان و سرشار از مواد مغذی و مفید برای سلامت بدن هستند و علاوه بر سوزاندن کالری های اضافی بدن می توانند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، جلوگیری از ریزش مو و زیبایی  پوست بدن شوند.
 
کاکتوس بویژه دارای ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان های مفید برای سلامت بدن است و می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود تقسیمات سلولی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن شود.
 
رژیم آب کاکتوس؛ مد لاغری 2017 در میان دختران+تصاویر
 
علاوه بر این دو میوه در کشورهای آسیای شرقی نیز جلبک دریایی به میزان زیاد در رژیم غذایی و خوراکی های خانگی وجود دارد که حاوی آهن،فیبر، کلسیم و مقادیر بالایی از مواد مغذی است و مصرف آن به همراه غذا باعث لاغری و تناسب اندام در افراد می شود.
 
در عین حال به دلیل اینکه برخی از گونه های جلبک های دریایی نمک دریا را به طور طبیعی جذب می کنند دیگر لازم به اضافه کردن نمک در غذاها نیست.
 
کارشناسان اما توصیه می کنند برای مصرف هرنوع ماده غذایی جدید افراد حتما آن را ابتدا تست کنند از نداشتن آلرژی غذایی به آن اطمینان کسب کنند و آنگاه آن را مصرف کنند.
 
رژیم آب کاکتوس؛ مد لاغری 2017 در میان دختران+تصاویر
 
کارشناسان اعتقاد دارند  در سال ۲۰۱۷ رژیم غذایی حاوی کاکتوس و میوه های استوایی محبوب ترین رژیم لاغری سال می شود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

 



دیدگاهها بسته شده است.