بازديد مديراستاني بانك ايران زمين از صنايع شيميايي كرمان

مديريت شعب استان كرمان و هرمزگان بانك ايران زمين در راس هياتي از مديران ارشد اين مديريت از شركت صنايع شيميايي كرمان بازديد و با مديران اين شركت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی بانك ايران زمين، در راستاي حمايت از توليدات داخلي خواجوئي مدير شعب استان كرمان و هرمزگان به همراه مديران ارشد اين مديريت با مهندس ابراهيمي مدير عامل شركت صنايع شيميايي كرمان زمين و آقاي مهرابي مديرمالي شركت ديداركردند.
خواجوئي در اين ديدار ضمن معرفي خدمات نوين بانك ايران زمين و انجام هر چه بهتر تعاملات بانكي با مشتريان كلان، توضيحاتي در خصوص نحوه ي ارائه خدمات در جهت صدور ضمانت نامه هاي بانكي و ديگر خدمات قابل ارائه از طرف بانك به شركت فوق بيان كردند.
حاضرين در اين جلسه ضمن مثبت ارزيابي كردن اين قبيل بازديدها زمينه را براي گسترش همكاري ¬هاي في مابين مناسب ارزيابي كردند.
صنايع شيميايي كرمان زمين در سال ۱۳۶۸ توسط متخصصين با سابقه و مجرب در امر تغذيه گياهي و توليد كودهاي شيميايي در كرمان تأسيس شده و تحت نظارت موسسه تحقيقات خاك و آب به فعاليتهاي تحقيقاتي ، خدماتي و شاوره كشاورزي پرداخته است.
حاصل تحقيقات و تجربيات طولاني مدت اين شركت به طراحي و توليد انواع كودهاي مايع و جامد اختصاصي و عمومي منجر گشته است. كيفيت و كميت بالاي توليدات موجب شد تا اين شركت در سال ۱۳۸۲ توسط شركت خدمات حمايتي كشاورزي و وزارت جهاد كشاورزي به عنوان اولين واحد برگزيده ملي در توليد كود انتخاب شود.



دیدگاهها بسته شده است.