برای موفقیت نیروی انتظامی دعا می‌کنیم


مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار فرمانده ناجا با وی در قم، گفت: برای موفقیت نیروی انتظامی دعا می‌کنیم.

به گزارش عرصه، آیت الله مصباح یزدی در دیدار سردار  حسین اشتری فرمانده ناجا با وی، افزود: براساس وظیفه عقلی و شرعی نسبت به خدمتگزاران نظام ارادت داشته و برای موفقیت آن ها دعا می کنیم، به ویژه برای فرمانده ناجا که خداوند بر توفیقات ایشان بیفزاید و قلب امام عصر (عج) از شما راضی باشد.

استاد فلسفه اسلامی افزود: با اینکه عموم مردم ایران حتی غیر مسلمانان قدر مقام معظم رهبری را می دانند اما آنقدر خداوند این نعمت را با برکت قرار داده که امثال ما هر چه از ایشان بگوییم، کم گفته و قدر و توان این نعمت را نداریم.

آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: در هیچ یک از کشورهای دنیا حتی ممالک اسلامی، شبیه رهبر معظم انقلاب وجود ندارد؛ وظیفه عقلی و شرعی ما دعا و اطاعت از مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناجا در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره های بصیرت در قم، گفت: طی چند سال اخیر که از برگزاری این دوره ها  می گذرد، شاهد آثار و برکات زیاد آن در نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: در این دوره ها فرماندهان از فیوضات زیارت حضرت معصومه(س) و دیدار با مراجع معظم تقلید بهره مند می شوند و قطعاً تاثیرات خوبی در عملکرد همکاران دارد.

سردار حسین اشتری گفت: من و همکارانم در نیروی انتظامی در صدد هستیم تا تحت زعامت ولی امر مسلمین، ضمن خدمت رسانی شایسته به شهروندان، وظایف و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام دهیم. 



دیدگاهها بسته شده است.