خرد جمعی مهم ترین عامل موفقیت در فضای رقابتی است

خرد جمعی مهم ترین عامل موفقیت در فضای رقابتی است
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان گلستان، استفاده از خرد جمعی را مهم ترین عامل موفقیت در فضای رقابتی دانست.

 

به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک – در بازدید از شعب و ستاد این استان که به همراه معاون سرمایه انسانی، معاون حقوقی و وصول مطالبات، مدیرکل بازرسی و حسابرسی و رئیس اداره کل روابط عمومی و حوزه مدیریت صورت گرفت ضمن دیدار با کارکنان در جریان آخرین وضعیت شعب، نقطه نظرات و مسائل و مشکلات همکاران قرار گرفت و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.

مدیر عامل بانک، کار گروهی و استفاده از خرد جمعی را از مهم ترین عوامل موفقیت در فضای رقابتی عنوان کرد و افزود: با توجه به سابقه ارزشی این بانک و سلامت نفس کارکنان آن، اعتماد مناسبی نسبت به بانک نزد مردم وجود دارد که باید این اعتماد و اطمینان مردمی را به عنوان یک سرمایه قلمداد کنیم.

ایمانی در ادامه تصریح کرد: همه کارکنان باید در مسیر تحقق اولویت های بانک مهر اقتصاد در زمینه وصول مطالبات، توسعه سهم از بازار پولی و مالی کشور، خدمت رسانی موثر تر به مشتریان و سهام داران نقش آفرین باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مشتری مداری و نقش آن در افزایش سهم از بازار، افزود: با عملکرد مثبتی که این بانک در سال های گذشته داشته، افق های روشنی پیش روی آن قرار دارد و این مرهون تلاش همه کارکنان صدیق بانک می باشد.

بر اساس این گزارش با حضور مدیر عامل و هیئت همراه کمیسیون عالی وصول مطالبات و مجمع حسابرسی نیز در استان گلستان برگزار شد، ایمانی با تاکید بر ضرورت اقدام موثر و ارائه راهکار موثر در راستای وصول مطالبات، گفت: شعب باید در راستای تکریم مشتریانی که به دلایل مختلف نتوانسته اند اقساط تسهیلات خود را بازپرداخت نمایند با به کارگیری مشوق ها، بخشش وجه التزام و امهال در جهت افزایش توان تسهیلات دهی بانک تلاش نمایند.

ایمانی مدیریت و کنترل مطالبات و جلوگیری از افزایش آن را از مهمترین اولویت های ۴ ماهه پایانی سال دانست و افزود: بررسی وضعیت مطالبات موجود و ارائه راهکار وصول از جمله اهداف مهم  برگزاری کمیسیون عالی وصول مطالبات می باشد.

گفتنی است در این جلسه وضعیت تعدادی از پرونده های مطالبات کلان  که در پرداخت دچار مشکل بودند برای تصمیم گیری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.