قدرت‌ها در ۹ دی از ملت ایران شکست خوردند


معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه بدون شک، عقبه و آخر فتنه ۸۸ آمریکا است، گفت: همه قدرت‌ها در ۹ دی در مقابل عظمت ملت ایران شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در همایش «فتنه ۸۸، ایران و آمریکا، تسلیم و مقاومت» که صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به حماسه نهم دی اظهار داشت: ۹ دی نشان داد که زور و قدرت ملت الهی ایران از زور همه ابرقدرت ها بیشتر است.

وی افزود: همه قدرت ها پشت سر یک توطئه خطرناک و پیچیده قرار گرفتند، اما در مقابل عظمت ملت ایران شکست خوردند.

نقدی ادامه داد: بعضی ها می پرسند چرا که رئیس می شوند آخرش با کل نظام در می افتند؟ معلوم است زیرا خود را از رحمت خدا دور می کنند. کسی که در میدان می گوید که من بهترم خودش را ساقط کرده و معلوم است کارش به کجا می رسد؛ در نهایت با نظام و ولایت در می افتد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران تصریح کرد: مسئله، مسئله خاورمیانه جدیدی بود که آمریکایی ها طراحی کرده بودند و بدون اسلام انقلابی باید شکل می گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک عقبه و آخر فتنه ۸۸، آمریکا است، گفت:صدام وقتی به جمهوری اسلامی حمله کرد ظاهرش این بود که کشوری در لیست تحریم آمریکا ولی به بصیرت امام(ره) توجه کنید که قبل از حمله صدام در پیامی گفتند صدام آمریکایی و در پیام دیگری که بعد از حمله صادر شد می گویند صدام به دستور آمریکا حمله کرد و بعد همه چیز معلوم می شود.

نقدی با تاکید بر اینکه تنها کشوری که در آن زمان با ایران وارد جنگ شد، آمریکا بود، گفت: در فتنه ۷۸ نیز همین اتفاق افتاد. تحلیل و پیدا کردن عمق فتنه ۸۸ که خیلی راحت تر است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تاکید کرد: بیانات سران غربی درحمایت از فتنه پشت آنتن ها و تریبون های رسمی اتفاق می افتاد. رئیس اطلاعات رژیم صهیونیستی می گوید موسوی و همسرش روح جدیدی به آزادی بخشیدند و تاکید می کنند که انقلابی در ایران رخ خواهد داد.

وی در ادامه افزود: همان هایی که آدرس دادند بیایید ایران را تحریم کنید. گفتند بیایید مذاکره کنید. نتیجه اش را هم داریم می بینیم. مسئله آمریکا با ما، مسئله سیاست ها نیست و مسئله بود و نبود است.

نقدی تصریح کرد: آنان می گویند انقلاب اسلامی نباید باشد زیرا تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده و تمام راه های آمریکایی ها را در منطقه سد کرده است. مسئله داعش در عراق پرونده آمریکا را سیاه تر کرده است. داعش قرار بود با ایران وارد جنگ شود، اما وقتی نشد باز ادامه دادند و این فجایع را به وجود آوردند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه آمریکا اگر با ما مذاکره، تحریم، تهدید و هر کاری کند، هدفش نابودی ما است.

وی ادامه داد: آمریکا یک لشکر شکست خورده است و می بینیم که چطور در خلیج فارس دستگیر می شوند. این ضرباتی است که انقلاب اسلامی به آنها زده است.

نقدی خاطرنشان کرد: برخی ها به عمد می خواهند اقتصاد مقاومتی اجرا نشود تا مردم در فشار باشند و بعد بگویند برویم تسلیم شویم؛ همان راهی را باید برویم که ۹ دی به ما نشان داد و آن راه مقاومت است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در پایان گفت: توان حل مشکلات اقتصادی را در کشور داریم و امروز بیشتر امکانات در کشور برای رسیدن به اقتصاد برتر وجود دارد. هر کسی در منطقه که با آمریکا ارتباط پیدا کرد ذلیل و بدبخت شد.



دیدگاهها بسته شده است.