انتخابات علت وقوع فتنه ۸۸ نبود/ عدم توجه برخی به ظرفیت‌های داخلی


شاهرود- سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس انتخابات را علت وقوع فتنه ۸۸ ندانست و گفت: هر که بر این باور باشد فقط سطح فتنه را پائین آورده و خود خیانتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردم شاهرود به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹دی به میزبانی حسینیه اعظم مدرسه قلعه، با تاکید بر اینکه علت اصلی فتنه ۸۸ انتخابات و اعتراض به نتایج آن نبود و این ساده لوحانه است که این دسیسیه دشمنان را تا حد یک دعوای انتخاباتی پائین آوریم، ابراز داشت: کسانی که این حرف ها را می زنند می خواهند اهمیت کار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پائین آورند چون در سال۸۸قطعا براندازی نظام در سر دشمنان وجود داشت و آنها تنها به دنبال بهانه ای بودند تا به نظام ضربه بزنند.

وی افزود: در آن سال کسی آغازگر این مشکلات بود که خودش چندین انتخابات در زمان تصدی پست های حساس کشور برعهده داشته و می دانست تا زمانی که نخستین صندوق رای گیری باز نشده نمی توان تشخیص داد چه میزان رای را باید برای چه فردی دانست اما ساعت ۱۰شب و در حالی که هنوز هیچ مرجعی سخنی بیان نکرده بود خود را در حضور ۲۰۰خبرنگار خارجی و داخلی مانند بی بی سی فارسی پیروز انتخابات خواند لذا ساده لوحانه نیست که بگوئیم این فرد نمی دانست چه کاری می کند؟

نقش رهبری در مدیریت جامعه استثنایی است

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس دهم با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس در صحن علنی خانه ملت بارها می گویند امروز دیگر از فتنه هفت سال گذشته است، شمشیر فتنه و فتنه گری را از گردن ما بردارید، ابراز داشت: من همیشه به این افراد می گویم ما شمشیر فتنه را برگردن آمریکا نهاده ایم و شما باید گردن خود را از این شمشیر دور سازید شما باید با ما در نگهداری این شمشیر همراه شوید نه اینکه حتی لفظی و حتی در کمیسیون های مختلف هم فتنه را محکوم نمی کنید.

نقوی حسینی بیان داشت: فتنه حرکتی استکباری بر علیه کشورمان بود و انتخابات تنها بهانه ای بود چرا که یکی از سران آمریکا در همان زمان گفته بود ما کسانی را در تهران داریم که با حرکت انگشت ما به پا می خیزند.

وی با تاکید بر اینکه نقش رهبری در مدیریت جامعه استثنایی است، افزود: باید دانست در این شرایط چه می شود که فتنه گران شکست می خورند؟ در اینجا باید به نقش رهبری اشاره کرد، مدیریت استراتژیک معظم له آنچنان زیبا جامعه را مدیریت کرد که باید آن را در مجامع دانشگاهی تفسیر کرد، زمانی عده ای در ۳۱خرداد ۸۸ به خیابان ها ریختند اما در دیماه ۸۸ و فقط چند ماه بعد ۴۰ نفر نیز در خیابان ها حضور نداشتند لذا این تاثیر نفس قدسی مقام معظم رهبری بر جامعه است که همه را به سوی حق برگرداندند و در دی ماه دیگر کسی در برابر ده ها میلیون مردم بصیر ایران اسلامی وجود نداشت.

دشمن هر روز فتنه می کند

عضو خانه ملت با بیان اینکه امروز دشمنان مدام در حال فتنه گری هستند، گفت: گروه های تروریستی در خارج مرزهای ایران اسلامی هر روز و هفتگی برای ناامن سازی جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند، اما امروز باید گفت آنها و اربابانشان خیلی عصبانی هستند ما عصبانیت آنها را لمس می کنیم چرا که آنها علنا می گویند ما القاعده، داعش و … را برای ناامن سازی ایران علم می کنیم اما این کشور هر روز با صلابت ایستاده است.

نقوی حسینی بیان داشت: به شما مردم ایران اطمینان می دهم که دشمن در عمق ۱۰۰کیلومتری خاک کشورهای مجاور تحت کنترل است و منطقه در اشرافیت اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر شما می بینید افراد برخی گروهک های تروریستی مثلا در شیراز دستگیر می شوند این ها نیز تحت کنترل است و ورودشان بعضا برای شناسایی ریشه های ارتباطی شان قلمداد می شود.

وی افزود: نظامی که در کشور دیگری جز خاک خودش راهپیمایی ۲۰میلیونی شیعیان به راه می اندازد چگونه نمی تواند از خود دفاع کند، لذا ایران اسلامی مسلط به اوضاع منطقه و خاورمیانه بوده و این امر به برکت انقلاب اسلامی پدید آمده است.

۲جریان سیاسی در کشور وجود دارد

سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس دهم با بیان اینکه امروز فارغ از اطلاح طلب و اصولگرا و هر دیدگاهی باید گفت تنها دو جریان در کشور وجود دارد، گفت: گروه نخست جریان اصیل انقلابی است که می گوید باید تا قیامت پای ارزش هایمان بایستیم و با تمام اهدافمان دست پیدا کنیم و برای رسیدن به آنها همین ثبات را ادامه دهیم که نیروهای انقلابی نمونه این دسته بزرگ هستند.

نقوی حسینی درباره دسته دوم از افراد جامعه نیز ابراز داشت: اما در برابر گروه نخست عده ای هم هستند که می گویند آمریکا کدخداست و باید به حلقه استکباری حامیان او بازگردیم حتی انقلاب اسلامی نیز یک سوء تفاهم بوده و برای اینکه بتوانیم زندگی کنیم امروز باید با کدخدا صلح کنیم.

وی افزود: این دو جریان در کشور وجود دارد لذا باید جامعه را شناخت و هوشیار بود هرکس با هرشخصیتی که بوده برایمان مهم نیست برای ما مهم آن است که امروز چیست و در چه جبهه ای حضور دارد برای مثال آن روزها فردی که در نماز جمعه یک میلیون نفری تهران فریاد می زد آمریکا باید نابود شود، امروز نباید بگوید آمریکا نیز مانند همه کشورها است باید با او مراوده داشت و مردم باید از این افراد بپرسند آیا در این مدت آمریکا تفاوت کرده؟ و یا شما تفاوت کرده اید؟ لذا مردم ما باید هوشیار باشند.

رهبری به جای همه مردم غصه انقلاب را می خورند

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس دهم با بیان اینکه دنیا پس از جنگ جهانی دوم به نفع استکبارگران امروزی تغییر چهره داد، گفت: پس از جنگ جهانی زنجیره ای از کشورها تشکیل شد که نخستین حلقه آن آمریکا و سپس انگلیس، فرانسه و… قرار داشتند و معتقد بودند هر گاه نخستین حلقه زنجیر تکان بخورد مابقی نیز باید به دنبال او بروند، ایران نیز در زمان پیش از انقلاب اسلامی یکی از همین حلقه ها بود اما با پیروزی انقلاب مردم ما تصمیم گرفتند که از این زنجیر بیرون آیند و برای خودشان زندگی کنند ،۳۷سال است که از نابودی این زنجیر می گذرد و تمام حرف آمریکا این است که باید به آن زنجیر بازگردیم.

نقوی حسینی با اشاره به سخنان هنری کسینجر مشاور سیاست خارجی آمریکا، ابراز داشت: وی در سخنانش بارها تاکید کرده که اگر ایران به زنجیری که دیگرکشور های حامی آمریکا به آن متصل هستند، بازگردد دشمنی ایران و آمریکا تمام می شود و این اصل و اساس عداوت آمریکا با انقلاب و ایران اسلامی است.

وی افزود: همانطور که رهبر مظعم انقلاب اسلامی می فرمایند نباید فریب خورد اما امروز من می گویم تا چه زمان معظم له باید غصه این انقلاب و مردم را بخورند چرا برخی افراد حالا که زمان هزینه کردن رسیده، می خواهند از ایشان هزینه کنند زمانی ما در مجلس به این افراد می گفتیم این مباحث مشکل زاست و به ما گفتند شما بی سواد هستید و باید به جهنم بروید اما امروز خودشان در کمیسیون امنیت ملی می گویند اشتباه کردیم، اما ۳.۵سال هزینه را به ملت تحمیل کردند و این رفتارشان یعنی ملت بدانید که رهبری مقصر است حال آنکه آمریکا با تیم مذاکره ای ۱۶۰ نفری به مدت ۱۰روز در لوزان و ژنو سکونت می گزیدند تا کلمه به کلمه این توافق را بررسی کنند و اما ما با یک تیم چند نفره در آنجا حضور داشتیم.

اسرائیل ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارد

عضو خانه ملت همچنین با بیان اینکه حقوق بشر غربی دروغی محض است، گفت: وقتی آمریکا در جنگ جهانی دوم به قدرت رسید برای استحکام زنجیره کشورهای تحت سلطه دست به ساخت سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل، شورای امنیت، یونسیف، یونسکو… و. کرد که من به عنوان یک عضو مجلس می گویم تمام این سازمان ساختگی و فریب کاری هستند امروز آمریکا در گوانتانامو بدترین فجایع انسانی را صورت می دهد اما وقتی در ایران اسلامی یک قاچاقچی که ضامن مرگ ده ها جوان است، اعدام می شود تمام این سازمان ها واکنش نشان می دهند و این ماهیت حقوق بشر غربی است.

نقوی حسینی بیان داشت: حقوق بشر غربی یعنی اینکه اسرائیل ۳۰۰کلاهک هسته ای داشته باشد، عضو هیچ سازمان بین المللی نیز نباشد، اهداف نظامی نیز داشته باشد اما یک قطعنامه نیز علیه آن کشور صادر نشود اما ایران اسلامی ۱۲سال پیش به دلیل گزارش دروغ گروهک منافقان که در آن می گفت ایران احتمالا به دنبال انرژی هسته ای است و احتمالا می خواهد بمب بسازد و احتمالا از این بمب های استفاده کند، این ماجراهای عجیب و غریب را برای کشورمان پدید آوردند.

وی ادامه داد: جالب است که اسرائیل حتی پرونده ای در شورای امنیت ندارد و حتی فراتر از آن اهالی آزانس را به اسرائیل راه هم نمی دهد و می گوید به شما ارتباطی ندارد اما ایران به دلیل برنتابیدن زنجیره استکباری آمریکا که در پیش از انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده بودند که در مجلس ایران لایحه کاپیتولاسیون امضا و مصوب می شود، این زنجیرها را پاره می کند و می گوید نمی خواهد در هیچ بند و زنجیری باشد و باید برای این امر تاوان نیز پس دهد.

دشمن به کیلومترها عقب تر رانده شده است​

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز خاکریزایران اسلامی در عمق خاک کشورهای همسایه و در عراق، سوریه، یمن و … است، گفت: زمانی برخی از مردم در ۸۸به خیابان ها آمدند و شعار نه غزه و نه لبنان را سر دادند حتی برخی در رسانه های مملکت نیز قلم زدند که سوریه به ما چه ارتباطی دارد، اما آنها نمی فهمند و اگر آنها نفهمند، اربابانشان می فهمند که خاکریز ایران امروز کجاست زمانی در انقلاب اسلامی خاکریز این ملت خیابان های تهران بود اما امروز پس از ۳۷سال این خاکریز به عمق مرزهای کشورهای مجاور برده شده است و این نشانگر آن است که دشمن به کیلومترها عقب تر رانده شده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه امروز دشمنان ایستادگی ملت ایران اسلامی را به خوبی می بینند، ابراز داشت: دشمنان قصد داشتند که با فتنه۸۸ دوباره خاکریز دفاع از انقلاب اسلامی را به تهران منتقل کنند تا بتوانند به ایران ضربه بزنند اما خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یکبار دیگر این فتنه ها بی اثر شد و امیدواریم به زودی این خاکریزها به اسرائیل برسد.

وی افزود: روزی با رئیس سنا فرانسه گفتگو می کردم و از او پرسیدم یک هزار فرانسوی در داعش عضو هستند و امروز رجوی های خائن در این کشور پناهنده هستند شما چگونه دم از صلح و حقوق بشر می زنید؟ آیا اینها پس از جنگ در عراق و سوریه وقتی به فرانسه باز می گردند راننده تاکسی و یا مغازه دار می شوند؟ کسی که سربچه ها را در سوریه بریده شهروند خوبی می شود؟ لذا این تصویری است که غرب از حقوق بشر دارد که امروز حمایت از تروریسم برای ناامنی منطقه در نهایت گریبان خودشان را خواهد گرفت.

برخی مسئولان به ظرفیت‌های داخل توجه نمی کنند

عضو خانه ملت همچنین با بیان اینکه ملت ایران، ملت بزرگی هستند، گفت: باید امروز یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را زنده نگخ داریم و من نمی دانم این افرادی که امروز در کاخ های دوهزار متری نیاوران زندگی شاهانه دارند چگونه می خواهند در قیامت پاسخگوی این شهدایی باشند که با اهدای خونشان شهادت را برگزیدند، امروز ملت ایران آنچنان بزرگوار است که جوانانش در عرصه های مختلف موجب شگفتی جهانیان می شوند لذا باید به آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی بازگشت.

نقوی حسینی بیان داشت: زمانی که بازرسان آژانس برای بازدید از فردو به ایران آمده بودند از بنده پنج بار پرسیدند آیا این تجهیزات در ایران ساخته شده اند؟ مگر می توانید چنین تجهیزاتی را بسازید؟ این اعتماد به جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی است اما امروز متاسفانه بسیاری از مسئولان به این ظرفیت های توجه نمی کنند حال آنکه نباید منتظر ماند و باید در رفع مشکلات گام برداشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند گره مشکلات ملت ایران در ژنو، لوزان و … باز نمی شود، امروز باید برای ملت بزرگوار ایران اسلامی کار انجام داد نباید با عینک غربی به این کشور نگاه کرد، ایران اسلامی پر از ظرفیت است که باید در بخش های مختلف در راستای توسعه به کار گرفته شوند و این نکته ای است که مسئولان باید در رعایت آن اهتمام داشته باشند و همچنین مردم نیز در انتخابات پیش رو بدانند که به چه کسی رای می دهند.



دیدگاهها بسته شده است.