جایگاه حقوقی و قانونی جوانان پاسخگوی این گروه سنی نیست

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، محمدرضا رستمی، با اشاره به اینکه جایگاه حقوقی و قانونی جوانان بسیار کوچک و حقیرانه است و به هیچ‌وجه پاسخگوی نیازهای این گروه سنی نیست، گفت: در جایگاه کنونی نمی‌توانیم برای جوانان کاری انجام دهیم حتی امکان پی‌گیری مطالبات آنان و ساماندهی دستگاه‌ها در یک جهت خاص با توجه به ساختار کوچک کنونی وجود ندارد.

 وی تاکید کرد: کفش آهنی باید پوشید، مغز فولادی داشت و یک هرکول بود تا بتوان برای جوانان و با موضوع جوانان چند قدم به جلو برداشت. فعالیت در این حوزه بسیار سخت است .

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره بهبود این وضعیت گفت: لازم است یک سازمان ملی جوانان با قدرت و اختیارات بسیار زیاد راه اندازی شود البته این به معنای تخصیص بودجه زیاد نیست.

رستمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش و جوانان در سال‌های اخیر موافق ادغام این دو حوزه باهم بود پس چرا اکنون بر تفکیک حوزه جوانان از ورزش تاکید می‌کند، اظهار کرد: این تغییر رویکرد را باید از مسئولان دیگر پرسید و من نباید پاسخگوی آن باشم، البته به عنوان یک کارشناس اجتماعی و فعال در حوزه جوانان از سال ۷۷ تاکنون معتقدم که امکان ندارد با شرایط کنونی کار ماندگار و پایداری را در حوزه جوانان بتوان انجام داد.

منبع: عرصه



دیدگاهها بسته شده است.