فتنه ۸۸کینه آمریکایی برعلیه نظام بود/سیلی ملت ایران به استکبار


ورامین- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فتنه ۸۸، کینه آمریکا و مستکبران عالم علیه نظام اسلامی بود و در جریان این فتنه به ملت، انقلاب و نظام اسلامی خیانت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی شامگاه جمعه در یادواره شهدای ۱۰ دی شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حماسه بزرگ اظهار داشت: دهم دی ماه یادآور حماسه تاریخی مردم ورامین در سال ۵۷ است که از مسجد صاحب الزمان(عج) با محوریت آیت الله محمودی بر علیه رژیم پهلوی حرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این حرکت تاریخی شهیدان کریمی، شیرازی و میرزایی به شهادت رسیدند و درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر از گذشته کردند.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ نیز حماسه آفریدند، بیان داشت: مردم ورامین به قیام ۱۵ خرداد خود که برای دفاع از امام، مرجعیت و مقابله با فتنه صورت پذیرفت، افتخار می کنند.

۱۷ هزار شهید ترور نشان دهنده دشمنی استکبار با نظام اسلامی است

وی با اشاره به این نکته که عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه عزتمند و سربلند بوده و این اقتدار به برکت خون مطهر صدها هزار شهید به دست آمده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که فتنه به دنبال ضربه زدن به اسلام اصیل است، اضافه کرد: همه این شهدا برای مقابله با فتنه هایی به شهادت رسیدند که تلاش داشتند به اسلام اصیل ضربه بزنند.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که باید حال فعلی افراد به عنوان ملاک و معیار مورد توجه باشد، عنوان کرد:  امام راحل فرمودند که میزان حال فعلی افراد است و اینکه هر فردی فرزند چه کسی است و یار امام بوده نباید مورد توجه و ملاک باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که دشمنی با نظام اسلامی ادامه دارد، بیان داشت: ۱۷ هزار شهید ترور نشان دهنده دشمنی استکبار با نظام اسلامی است.

در فتنه سال ۸۸ به مردم و نظام اسلامی خیانت شد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای کشور تأکید کرد: شهدای هسته ای کشور برای عزت ملت ما با گلوله های آمریکایی جان خود را از دست دادند اما امروز یاد و نامشان در اذهان باقی مانده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در فتنه ۸۸، موضوع انتخابات نبود و دشمن براندازی نظام اسلامی را دنبال می کرد.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که دشمن از نظام اسلامی کینه به دل دارد، اظهار داشت: فتنه ۸۸، کینه آمریکا و مستکبران عالم علیه نظام اسلامی بود و در جریان این فتنه به ملت، انقلاب و نظام اسلامی خیانت شد.

در کجای دنیا افراد برانداز به عنوان مدیر و مسئول انتخاب می شوند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نفوذ برخی وابستگان به فتنه سال ۸۸ در مناصب دولتی بیان داشت: در کجای دنیا، افراد برانداز به عنوان مدیر و مسئول انتخاب می شوند، در حالی که افراد برانداز باید اعدام شده و به جزای اعمال خود برسند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت خون مطهر شهدا، این نظام با قدرت و صلابت به راهش ادامه خواهد داد و هر نوع فتنه و فتنه گری را از سر راه بر خواهد داشت.

وی با تأکید بر این نکته که فتنه به پایان نرسیده است، بیان داشت: فتنه بر علیه انقلاب اسلامی تمام نمی شود، چرا که ملت ایران سیلی محکمی را به آمریکا زده و به همین خاطر استکبار دست از فتنه انگیزی برنمی دارد.



دیدگاهها بسته شده است.