پاسخ مثبت لاریجانی به درخواست نوبخت/موارد هزینه هدفمندی اعلام شود


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات گزارشی درباره اعداد و ارقام هزینه کردهای هدفمندی یارانه ها تهیه کرد و ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه امروز ۲ نوع عدد و رقم اعلام شد که می تواند ذهنیت نمایندگان و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: درباره هشتاد هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از یارانه ها، گفته می شود که چهل هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت به مردم شده و مابقی معلوم نیست که چه می شود.

نوبخت ادامه داد: مابقی این هزینه ها صرف اقداماتی که در همین مجلس انجام آن تصویب می شود، خواهد شد. مثلاً صرف پرداخت قیر رایگان که شما تصویب کردید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: درخواست من از ریاست مجلس این است که دستور دهند کمیسیون انرژی مجلس و دیوان محاسبات کل کشور گزارشی از این اعداد و ارقام تهیه و به مجلس ارائه دهند تا ذهنیت افکار عمومی و نمایندگان به اشتباه شکل نگیرد.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست نوبخت گفت: حتماً اعلام می کنیم که دیوان محاسبات گزارشی در این باره تهیه و ارائه کند.



دیدگاهها بسته شده است.