قرارداد باوئرمان در بوندسلیگا / رفتن مربی آلمانی تیم ملی قطعی است

به‌ گزارش ‌عرصه، رسانه‌های آلمانی از قطعی شدن قرارداد دیرک باوئرمان ، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با یک باشگاه بوندسلیگایی خبر دادند. حتی سایت رسمی این باشگاه نیز خبر عقد قرارداد با سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران را منتشر کرده است و تاریخ شروع کار باوئرمان را گفته است.

نکته جالب توجه این است که رسانه‌های آلمانی در شرایط مدعی این قرارداد شده‌اند که پیش از این فدراسیون ایران قرارداد با سرمربی خود را چهار ساله عنوان کرده بود،  ولی حالا گفته شده است که این مربی به بوندسلیگا بازگشته است.

البته نباید فراموش کرد که پیش از این باوئرمان با برخی از تیم‌های دیگر نیز توافق کرده و سرمربی آنها شده بود که بعد از آن تکذیب شد.  نمونه این اتفاق قرارداد او با یک تیم روسی بود که حتی سایت باشگاه روسی نیز خبر قرارداد با باوئرمان را منتشر کرد، اما این مربی آلمانی با حضور در ایران قراردادش را با فدراسیون کشورمان بست و گفته شد که او چهار سال سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران خواهد بود.

با این حال شنیده شده است که پایان کار باوئرمان با ایران جدی است و او این بار به صورت واقعی به بوندسلیگا بازگشته است و با یک تیم آلمانی قرارداد بسته است و دیگر به ایران باز نخواهد گشت. البته مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران ابتدا این موضوع را تکذیب کردند و تاکید داشتند که باوئرمان با ایران قرارداد دارد اما بعد از ساعتی برنگشتنش به ایران را تایید کرده‌ اند.

مشحون درباره رفتن این مربی آلمانی به کشورش گفته‌است: باوئرمان ایمیلی به ما زد که یک مشکل خانوادگی برایش ایجاد شده و مدتی باید در آلمان بماند. به هر حال او در این مدت فقط چند بار خانواده‌اش را دیده و تصمیم گرفته مدتی در کنار خانواده‌اش باشد به همین دلیل ما هم به او پاسخ دادیم که خیلی سریع وضعیتش را برای ما مشخص کند. من درباره عقد قراردادش با یک تیم آلمانی هم چیزی نشنیده‌ام و او هم چیزی به ما نگفته‌است.

به گزارش عرصه، از گوشه و کنار شنیده شده است که صحبت‌های این روزها در بسکتبال مبنی بر بازنشسته بودن مشحون و پایان کارش در فدراسیون بسکتبال بر قرارداد ایران با دیریک باوئرمان تاثیرگذار بوده است.



دیدگاهها بسته شده است.