ناامن شدن مرزهای شرقی برای اشرار و برهم زنندگان نظم عمومی


بیرجند- فرمانده ناجا گفت: با آمادگی و توان بالای رزمی در مرزبانی، مرزهای شرقی کشور محیطی امن برای تحرک اشرار، گروه های معاند و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.

به گزارش عرصه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان نهبندان و کارکنان هنگ مرزی این شهرستان با تاکید بر امنیت پایدار مرزهای شرقی کشور، اظهارداشت: مردم شهرستان نهبندان، مردمی عزیز، شریف، سخت کوش و متدین هستند که هر چقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند برای مردم این منطقه سرمایه گذاری کند به نفع کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شهرستان نهبندان و مناطق محروم عنایت ویژه ای دارند، گفت: اگر بخواهیم توسعه، پیشرفت و آبادانی را مدنظر داشته باشیم بایستی امنیت را به ارمغان بیاوریم؛ به برکت خون شهیدان، هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و ایستادگی نیروهای مسلح خصوصاً مرزداران سخت کوش نیروی انتظامی، امنیت بسیار خوبی در کشور حاکم است.

فرمانده ناجا ادامه داد: ایران اسلامی در منطقه ای واقع شده که اطراف آن را ناامنی فراگرفته و از سوی دیگر در سرتاسر دنیا گروه های تروریستی و تکفیری نیز در حال عملیات خرابکاری هستند؛ همچنین کشورهایی که خود را مهد تمدن و آزادی می دانند درگیر ناامنی شده اند که این نتیجه حمایت های آنها از گروهک های تروریستی است.

سردار اشتری به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا که کارکنان نیروی انتظامی را در زمره “مجاهدان فی سبیل الله” توصیف کردند، اشاره و تصریح کرد: باید به دریافت این مدال از سوی معظم له، افتخار کنیم و آن را غنیمت بشماریم.

وی، کار در نیروی انتظامی را سخت و دشوار دانست و ادامه داد: پلیس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا امنیت در کشور برقرار شود.

فرمانده ناجا در ادامه به پیشینه تاریخی شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: تاریخی نه چندان دور در این منطقه حاکی از شرارت های گروهک های تروریستی و اشرار بوده اما امروزه بحمدالله مرزهای جمهوری اسلامی ایران، جزء امن ترین مناطق کشور است.

خراسان جنوبی بیشترین مشارکت در طرح های اجتماعی را دارد

سردار اشتری، محرومیت ها در شهرستان نهبندان را بسیار زیاد برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت های لازم در جهت رفع محرومیت زدایی از این شهرستان ضروری است که نیروی انتظامی نیز با برنامه ریزی های لازم و توسعه خانه های سازمانی در این شهرستان به دنبال ایجاد رفاه و تقویت معیشت کارکنان و خانواده آنها است.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: در سال های گذشته اقدامات خوبی در مرزهای شرقی کشور صورت گرفته به گونه ای که بنیه دفاعی و عملیاتی مرزها تقویت شده است؛ طی بازدید اخیر، برنامه ریزی های لازم برای اختصاص تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی، سلاح های به روز اعم از سبک و سنگین و نیز ادوات لازم برای مرزها پیش بینی خواهد شد.

فرمانده ناجا بیان کرد: در نظرسنجی های صورت گرفته، بیشترین میزان مشارکت مردم در طرح های اجتماعی مربوط به استان خراسان جنوبی بوده و مردم این استان بیشترین حمایت را از طرح های و برنامه های نیروی انتظامی داشته اند.

سردار اشتری در خاتمه تاکید کرد: نیروی انتظامی به صورت قاطع با کسانی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند، برخورد خواهد کرد؛ همچنین با آمادگی و توان بالای رزمی در مرزبانی، مرزهای شرقی کشور محیطی امن برای تحرک اشرار، گروه های معاند و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.



دیدگاهها بسته شده است.