واکنش بروجردی به استراتژی دوگانه «جنگ وصلح» در انتخابات


رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: به هیچ وجه معتقد نیستم که ایران در وضعیت حمله و جنگ قرار دارد زیرا قوام و امنیت پایدار این نظام به گونه ای است که قابل خدشه دار شدن نیست.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سئوالی پیرامون استراتژی جدید انتخاباتی برخی گروه های سیاسی مبنی بر ایجاد دوگانه جنگ و صلح گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی قوی است استکبار تمام ظرفیت خود را در سالهای اولیه انقلاب بکار گرفت و ۸ سال جنگ به این ملت تحمیل کرد، اما موفق نشدند، بعد از آن هم فتنه داخلی را در سال ۷۸ و هم در سال ۸۸ رقم زدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرد: دشمنان ما دریافته اند که این کوه بلند استوارتر از آن است که بتوان در آن خدشه و خللی ایجاد کند بنابراین همه دنیا می دانند که قوام و امنیت پایدار این نظام به گونه ای است که قابل خدشه دار شدن نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: من هم به هیچ وجه معتقد نیستم که ما در وضعیت حمله و جنگ قرار داریم چون جایگاه جمهوری اسلامی ایران و اقتدار ما در درون مرزهایمان و در خارج از آن به گونه ای است که همه این قدرت ایران را در محاسبات خود قرار می دهند و به هیچ وجه اشتباهی بزرگ مرتکب نخواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.