آخرین وضعیت ورزشکاران سرباز تیم‌های لیگ‌برتری

به گزارش عرصه، سردار مهرعلی باران چشمه در یک برنامه رادیویی درباره وضعیت ورزشکاران سرباز گفت: تمام بازیکنان سرباز در همه رشته ها برای گذراندن دوران خدمت خود باید در تیم های نظامی حضور یابند. البته شرایط رشته فوتبال کمی فرق دارد و تیم ها بر اساس نیازی دارند که برای جذب سربازها اعلام آمادگی می کنند.

وی افزود: با توجه به آن که هیچ تیم نظامی لیگ برتری برای جذب عالیشاه و نوراللهی اعلام آمادگی نکرد، ما نیز با تشکیل کمیته ای متشکل از مسئولان تربیت بدنی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و اداره منابع انسانی و با تصمیم جمعی به این نتیجه رسیدیم که این دو نفر به تیم تراکتور سازی بروند.

باران چشمه درباره حضور سربازان پرسپولیس در تیم های نظامی دسته یک تصریح کرد: حضور بازیکنان لیگ برتری در تیم های دسته یک باعث افت فنی می شود و مسائل روحی و روانی آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح درباره طرح های پیشنهادی درخصوص حل مشکلات فوتبالیست های سرباز خاطر نشان کرد: همه از موضوع فوتبالیست های سرباز ابراز ناراحتی می کنند اما تا به حال کسی طرحی برای این موضوع ارائه نداده است. هر شخصی که طرحی در این باب دارد باید به فدراسیون فوتبال ارائه دهد تا از طریق وزارت ورزش و جوانان به دست وزارت دفاع برسد.



دیدگاهها بسته شده است.