داعش مسئولیت حمله انتحاری در «طرطوس» سوریه را برعهده گرفت


گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری بامداد یکشنبه در «طرطوس» را که منجر به کشته شدن دو نیروی امنیتی شد، برعهده گرفت.

به گزارش عرصه به نقل از روسیا الیوم، گروه تروریستی داعش روز یکشنبه مسئولیت حمله انتحاری اخیر در شهر ساحلی «طرطوس» سوریه را برعهده گرفت.

منابع رسانه ای رسمی سوریه اعلام کردند که در این حمله انتحاری دو نیروی امنیتی این کشور کشته شدند.

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای از اقدام دو تروریست انتحاری این گروه در منفجر کردن کمربند انفجاری خود و کشته شدن دو نیروی امنیتی سوریه در طرطوس خبر داد.

رسانه های سوری اعلام کردند که دو تروریست انتحاری پس از آنکه توسط گشتی امنیتی متوقف شدند نسبت به منفجر کردن خود اقدام نمودند. طرطوس تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه واقع است و یک پایگاه نظامی روسیه نیز در آن قرار دارد.

این حمله انتحاری در حالی انجام شد که توافق آتش بس بین دولت سوریه و گروه های مخالف مسلح وارد سومین روز خود شده است. این توافق با حمایت ایران، روسیه و ترکیه برای آماده سازی مذاکرات صلح در «آستانه» پایتخت قزاقستان که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود، صورت گرفت.

لازم به ذکر است که دو تروریست انتحاری بامداد یکشنبه کمربند انفجاری خود را در بخش ساحلی شهر «طرطوس» سوریه منفجر کردند که منجر به کشته شدن دو تن از نیروهای امنیتی شد.



دیدگاهها بسته شده است.