دیگو کاستا: در حال ترک چلسی بودم ولی نظرم برگشت

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از اکسپرس، دیگو کاستا امسال با زدن ۱۴ گل علاوه بر این که آقای گل لیگ برتر انگلیس بوده است، نقش موثری در صعود آبی پوشان به صدر جدول لیگ برتر داشته است. او فصل گذشته نمایش ضعیفی را ارائه کرد و به همین خاطر مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت.

دیگو کاستا درباره ماندنش در چلسی و عملکرد خوب در این فصل گفت‌: خودم هم باور نمی کردم در چلسی بمانم. در تابستان می خواستم چلسی را ترک کنم. ترسی از گفتن این جمله ندارم  ولی در نهایت منصرف شدم. در حال‌ حاضر خوشحالم اینجا هستم. این شانس را داشتم که به اتلتیکو بازگردم. خانواده‌ و دوستانم در آنجا هستند و زندگی که در آنجا داشتم را دوست دارم. به خاطر این طور مسائل می خواستم به اتلتیکو برگردم نه به خاطر این که شرایطم در چلسی بد بود.

آقای گل لیگ برتر انگلیس  ادامه‌ داد: در چلسی با هواداران رابطه خیلی خوبی دارم. از اینکه در هر بازی نام من را در ورزشگاه صدا می زنند، به خود می بالم. اینجا تماشاگران مرا خیلی دوست دارند. فعلا تمرکزم روی این فصل است تا به بهترین شکل آن را به پایان برسانیم. برایم خیلی ارزشمند بود که آنتونیو کونته در همان دقایق اول حضورش در چلسی گفت‌ که حساب ویژه‌ای بر روی من باز کرده است.

چلسی چهارشنبه باید در خارج از خانه به مصاف تاتنهام برود. دیداری که بسیار سخت خواهد بود. باید ببینیم آبی‌پوشان بعد از ۱۳ برد پیاپی متوقف خواهند شد یا اینکه با برد در بازی برابر تاتنهام گام بلندی برای حفظ صدرنشینی خواهند برداشت.



دیدگاهها بسته شده است.