شماره هجدهم مجله بین الملل مهر/ گفتگو با «جان لمبرت»


شماره هجدهم مجله بین الملل مهر در بخش های ایران در جهان، خاورمیانه و آفریقا، اروپا، آمریکا و آسیا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می شود تلاش می کند به بررسی تحلیلی تازه ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

گفتگو با «جان لمبرت» رئیس پیشین میز ایران در وزارت خارجه آمریکا در این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده است.

فراز و نشیب روابط ایران و مصر؛ گفتگو با عضو کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا؛ گفتگو با وزیر فرهنگ الجزایر و گفتگو با «مارک فیتزپاتریک» معاون اسبق وزیر خارجه آمریکا از جمله مطالبی هستند که در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده اند.

راز جلسه ویژه داعش؛ گفتگو با «نجدت انزو» نایب رئیس پارلمان سوریه؛ گفتگو با «صادق الشرفی» مسئول جبهه مردمی یمن و تشکیل دولت نجات ملی یمن در بخش خاورمیانه مجله قابل دسترسی است.

مروری بر رفتارها و اهداف ترکیه در عراق و سوریه؛ گفتگو با «رابرت بیانچی» استاد دانشگاه شیکاگو آمریکا؛ گفتگو با «طلال عتریسی» رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان و صدای پای ملی گرایی در قاره سبز از جمله موضوعاتی هستند که در بخش اروپا این شماره از نشریه مورد اهتمام قرار گرفته اند.

در بخش آسیای این شماره از مجله می خوانیم: واکاوی تنش مرزی هند و پاکستان؛ گفتگو با «باگتی دسائی» استاد دانشگاه کارناتاکای هند؛ گفتگو با «آصف درانی» سفیر پاکستان در ایران و گفتگو با «گوتم ادیکاری» مشاور بانک جهانی.

میراث اروپایی اوباما برای ترامپ؛ قدرت مانور محدود تیلرسون؛ جنگ هیبریدی؛ الگوی نوین نظامی ناتو و گفتگو با «ریچارد نیفو» طراح تحریمهای ایران از جمله موضوعاتی هستند که در بخش آمریکا این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده اند.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظامهای منطقه ای و نظام بین الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره هجدهم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.



دیدگاهها بسته شده است.