قائمی: برای انتخاب سرمربی به فدراسیون اعتماد داریم

فرهاد قائمی در گفت وگو با عرصه درباره بازی این تیم برابر کاله مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال و پیروزی سه بر صفر برابر این تیم گفت: بازی سختی برابر کاله داشتیم و خیلی خوب بازی می‌کند و با انگیزه هم کار می‌کند. برد شیرینی برای ما بود چرا که این تیم بسیار قدرتمند است و خوبشختانه آن چه که کادرفنی می خواست را در زمین اجرا کردیم و برنده بازی شدیم.

قائمی در ادامه داد: اصلا بازی راحتی نبود اما تمرکز خوبی روی بازی داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. خیلی خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

بازیکن تیم بانک سرمایه درباره لیگ برتر والیبال نیز گفت: اصلاً نمی‌توان بازی های لیگ را پیش بینی کرد و هیچ تیم را قبل از بازی نمی توان برنده دانست حتی اگر حریفش ضعیف باشد. تمام بازیکنان در تیم به خوبی پخش شده اند و اهداف خاص خودشان را دارند.  

او در پاسخ به این سوال که هدفشان کسب صدرنشینی در مرحله اول لیگ است یا خیر گفت: ما می‌خواهیم در مرحله پلی‌آف در اوج آمادگی باشیم و بتوانیم بازهم قهرمانی را به دست بیاوریم. همه تیم ها دوست دارند که برنده باشند. کسب صدرنشینی خیلی خوب است اما هدف اصلی ما رقابت‌های پلی آف است.

قائمی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نیز گفت: وقتی ما در باشگاه هستیم تمرکزمان روی باشگاه است و وقتی در تیم ملی هستیم تمرکز روی تیم ملی. ما به فدراسیون اعتماد کامل داریم چرا که می‌دانیم بهترین تصمیم را می‌گیرد.



دیدگاهها بسته شده است.