نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس، نقطه پایان حاشیه های اخیر


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده صبح امروز گفت: این نشست نقطه پایانی بر کلیه مسائل اخیر کمیسیون محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه فوق العاده صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در این جلسه که ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح امروز تشکیل شد، مهمترین مسائل سیاسی، امنیتی داخلی و خارجی بررسی شد.

وی افزود: در این نشست که همه اعضا حضور داشتند بنا بر این شد که با توجه به قرار گرفتن برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس و احتمالا بلافاصله قرار گرفتن بودجه سال ۹۶ در دستور کار صحن و عدم امکان تشکیل جلسات کمیسیون در برنامه عادی، کمیسیون امنیت ملی جلسات ویژه و فوق العاده ای تشکیل داده و موضوعات مربوط به حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی را بررسی و پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین کمیسیون امروز به اتفاق آرا تصمیم گیری کرد که نشست امروز نقطه پایانی بر کلیه مسائل اخیر مربوط به کمیسیون ملی باشد و این کمیسیون با اتحاد و اقتدار کامل به وظایف قانونی خود عمل کند.

گفتنی است اخیرا در پی علنی شدن اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر اعتراف به اشتباه خود در اعتماد به غربی ها در زمینه برخی استراتژی های مذاکرات  هسته ای و نیز تایید و تکذیب های بعدی این اظهارات، حواشی دامنه داری در کمیسیون امنیت ملی ایجاد شده بود.



دیدگاهها بسته شده است.