انتقاد اعضای شورای شهر تهران از وقت‌دهی هیات رییسه

به گزارش عرصه، جلسه سیصد و هجدهم شورای شهر تهران در حالی با غیبت ۱۵ نفر از اعضا در ساعت ۸:۲۰ صبح امروز آغاز شد که پنج نفر از اعضا برای وقت‌دهی نوبت گرفته بودند.

نحوه وقت‌دهی که بر اساس زمان ورود اعضا به صحن علنی، داده می‌شود، موجب انتقادهایی شد به گونه‌ای که پس از تذکر پرویز سروری، محمد سالاری ضمن انتقاد به هیات رییسه، گفت: هر وقت اصولگراها وقت بخواهند شما به آنها وقت می‌دهید.

وی در ادامه با بیان اینکه بارها و بارها شاهد این رفتارها از سوی هیات رییسه بودم، گفت: بارها عنوان کرده‌ام که زمان حضور اعضا را در اختیار قرار دهید تا همه ببینند که چه کسی در چه زمانی وارد شده است. چرا که ما اعتمادی به نحوه وقت دادن شما نداریم.

این سخنان محمد سالاری موجب شد تا ابوافضل قناعتی و محسن پیرهادی دو منشی هیات رییسه که وقت دهی به اعضا را نیز بر اساس نوبت در اختیار دارند، به ایراد سخن بپردازند به گونه‌ای که ابوافضل قناعتی گفت: من اصولگرا هستم اما دستگاه حضور و غیاب و نوبت‌دهی که اصولگرا نیست!

همچنین محسن پیرهادی نیز با بیان اینکه همگان می‌دانید که من از حکیمی‌پور بابت اقداماتش دلخور هستم و او را به خدا واگذار کردم، گفت: با این حال من هیچگاه نه تنها وقت تذکر و یا سخنرانی وی را حذف نکردم، بلکه حتی جابجایی نیز صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه شما بحث فراکسیون اصلاح‌طلب و اصولگرا را به نوبت وقت‌دهی مربوط می‌دانید، اما باید بگویم که من به شخصه وقتی خبری نادرست از یکی از دوستان اصلاح‌طلب شما را در یکی از سایت‌ها دیدم با مدیر سایت بحث کردم که باید این خبر از روی خروجی حذف شود.

به گزارش عرصه، در آخر مهدی چمران نیز با بیان اینکه همه اعضای شورا فارغ از دید و نگاه سیاسی برای هیات رییسه برابر هستند، گفت: برای افرادی که در جایگاه هیات رییسه نشستند، تفاوتی نمی‌کند که چه کسی اجازه صحبت خواسته است.

–  



دیدگاهها بسته شده است.