در راستاي ارزش‌آفريني براي فعالان بازار سرمايه؛ بسته اعتباري ويژه شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار رونمايي شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
.

بانک اقتصادنوين همسو و همراه با رشد و توسعه بازارهاي مالي به ويژه بازار سرمايه و در راستاي حمايت از رشد شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار، از بسته ويژه اين شرکت‌ها رونمايي کرد.
به گزارش عرصه، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوين، بسته ويژه اعتباري ويژه شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار با هدف ايجاد ظرفيت‌هاي جديد معاملاتي و کمک به توسعه بازار سرمايه طراحي و در اختيار متقاضيان قرار گرفته است. در اين بسته تسهيلاتي به صورت کوتاه‌مدت و متناسب با ظرفيت و نياز مشتريان اعطا مي‌گردد.
شايان ذکر است در اين بسته اعتباري خدمات و محصولات متناسب با نياز شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار از جمله صدور ضمانت‌نامه، صدور کارت مجازي، برقراري درگاه‌هاي پرداخت الکترونيکي، خدمات ويژه کارکنان شرکت، انواع بيمه‌نامه‌ها و … نيز براي متقاضيان پيش‌بيني شده است.
با توجه به اهميت و جايگاه شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار، ارايه خدمات به اين شرکت‌ها از طريق بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين به صورت تخصصي و با محوريت مديران حساب حرفه‌اي و آشنا به بازار سرمايه صورت مي‌گيرد. بدين ترتيب در بسته اعتباري ويژه شرکت‌هاي کارگزاري بورس اوراق بهادار ضمن ارايه خدمات و محصولات خاص، کيفيت، سرعت و دقت مورد انتظار مشتريان از طريق همراهي و مشاوره‌هاي مديران حساب بانکداري شرکتي محقق خواهد شد.
براي آگاهي و دريافت بسته اعتباري ويژه شرکت‌هاي کارگزاري، متقاضيان مي‌توانند به دفتر بانکداري شرکتي گلشهر بانک اقتصادنوين به آدرس تهران، بلوار آفريقا، بلوار گلشهر، پلاک ۲۵ مراجعه يا با شماره تلفن ۲۴۵۹۵۱۸۸ تماس حاصل نمايند تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن هماهنگي‌هاي لازم از طريق مديران حساب منتخب انجام پذيرد.



دیدگاهها بسته شده است.