در نمایشگاه CES امسال چه خبر است؟

به گزارش عرصه به نقل از نیو ایندین اکسپرس، این نمایشگاه محلی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و فناوری‌های واقعیت مجازی خواهد بود.

هوآوی، کول‌پد، شیائومی، لیکو، تی‌سی‌ال و  زدتی‌ای، تنها برخی از نام‌هایی هستند که در بزرگترین نمایشگاه فناوری در سطح جهانی حضور خواهند داشت.

فناوری‌هایی که شما می‌توانید از CES 2017 انتظار داشته باشید عبارتند از:

ایسوس، هوآوی، ال جی، سونی، بلک‌بری و شیائومی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.

گوگل همچنین با فناوری‌های جدید خود در این نمایشگاه شرکت کرده و مفاهیم جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود را به معرض نمایش در می‌آورد.

هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن، Oculus Rift و HTC Vive نام‌های بزرگی در واقعیت مجازی (VR)هستند. حضور نسل دوم دستگاههای VR در CES بعید است، اما حضور هدست‌های واقعیت مجازی که برای رایانه‌های خانگی طراحی شده توسط شرکت‌های بزرگی مانند اچ‌پی ،ایسوسیا لنوو محتمل است.

ما در حال حاضر شاهد دستگاه‌های هوش مصنوعی (AI)، اعم از گوشی‌های هوشمند تا خانه‌های هوشمند هستیم که زندگی را برای ما ساده‌تر می‌کنند.

در این نمایشگاه دستیار سیری اپل، Google Assistant(دستیار گفتگو محور گوگل)، الکسای آمازون و کورتانا مایکروسافت و همچنین VIV سامسونگ(دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی)حضور خوهند داشت.

CES امسال سکویی برای معرفی رسمی لپ‌تاپ‌های جدید فوق‌العاده سبک، لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ و convertibles است که سازندگان آن شرکت‌هایی مانند دل، لنوو، ایسوس، اچ پی، ام اس آی و ایسر هستند.

در نمایشگاه امسال سونی قصد راه اندازی تلویزیون‌های OLED را دارد. این تلویزیون‌های OLED در اندازه ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ در دسترس خواهند بود.

سامسونگ، ال‌جی و پاناسونیک جدیدترین تلویزیون‌های ۴K خود را معرفی خواهند کرد که دارای صفحه نمایش منحنی هستند.

البته شرکت‌هایی که بیشترین محصول را در زمینه تلویزیون‌های جدید معرفی خواهند کرد، لیکو، تی سی ال، ویزیو و شارپ هستند.

این نمایشگاه معرف لوازم، دستگاه‌ها و فناوری‌هایی هستند که به تسهیل زندگی انسان کمک بسزایی می‌کنند.



دیدگاهها بسته شده است.