دادگاه شیخ عیسی قاسم به ۳۰ ژانویه موکول شد


دادگاه آل خلیفه در جلسه امروز خود پس از بررسی جزییات حساب های مربوط به آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، برگزاری جلسه بعدی را به سی ام ژانویه جاری موکول کرد.

به گزارش عرصه به نقل از الوسط، دادگاه آل خلیفه در جلسه امروز خود رسیدگی به پرونده آیت الله شیخ عیسی قاسم را به ۳۰ ژانویه(۱۱ بهمن) موکول کرد.

دادگاه رژیم بحرین در جلسه امروز، به وکیل پرونده شیخ عیسی قاسم نسخه ای از گزارش های بانک مرکزی مربوط به حساب شیخ عیسی قاسم تحویل داد.

این دادگاه در چهارم دسامبر ۲۰۱۶ از بانک مرکزی بحرین خواسته بود که درباره موضوعات مالی مربوط به شیخ عیسی قاسم  و حساب وی گزارشی به این دادگاه ارائه کند. که در این گزارش قید شده است که شیخ عیسی در بانک المستقبل چهار حساب داشته است.

شایان ذکر است که حدود ۲۰۰ روز است که منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم در محاصره است و نظامیان آل خلیفه آب را به روی مردم این منطقه بسته اند. مردم بحرین شب گذشته در آستانه جلسه محاکمه شیخ عیسی قاسم در حمایت از وی و علیه رژیم بحرین دست به تظاهرات زده بودند.

از سوی دیگر شبکه اللولوه گزارش داد که دادگاه بحرین شیخ منیر المعتوق از علمای بحرینی را به اتهام شرکت در تجمع مسالمت آمیز به یکسال زندان محکوم کرده است.

به گزارش این رسانه، این عالم بحرینی مورد بی توجهی از نظر درمانی واقع شده است است و نظامیان رژیم مانع از رسیدن داروهای لازم به وی شده اند.

در همین حال منابع بحرینی اعلام کردند: دادستانی آل خلیفه تصمیم به تمدید حبس نبیل رجب فعال مشهور حقوق بشری بحرین به مدت پانزده روز به منظور تکمیل روند تحقیقات و بازجویی، گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.