روزهای بد صبای قم ادامه دارد

به گرارش عرصه، صبای قم که پس از استعفای مرفاوی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و هنوز سرمربی آینده‌اش مشخص نشده، امروز ‌(چهارشنبه) به دلیل وضعیت نامشخص کادرفنی نتوانست تمرین کند.

روز گذشته صمد مرفاوی در تمرینات این تیم حاضر شد و استعفای خود را اعلام کرد و با شاگردانش خداحافظی کرد. ساعتی بعد اعلام شد که سهراب بختیاری‌زاده بازیکن سابق این تیم، سکان هدایت صبا را برعهده گرفت. هفته‌ی گذشته نیز ساکت الهامی، مربی صبای‌قم پس توافق با مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که دیگر با صبا همکاری‌ام را با صبا ادامه نمی‌دهم.

از طرفی کریم اسلامی که در نیم‌فصل اول با زدن دو گل، گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل جزو موثرترین بازیکنان صبای قم بود، پس از توافق دو طرفه با مسؤولان این باشگاه و بخشیدن تمام مطالبات ۵۰ درصدی سال قبل، صرف نظر از قرارداد لیگ شانزدهم و بازگرداندن دریافتی‌های این فصل قرارداد خود را فسخ کرد. همچنین باشگاه صبای قم پس از توافق دو طرفه با وحید علی‌آبادی هافبک تیمش با فسخ قرارداد او موافقت کرد.

به گفته‌ بازیکنان صبا مسئولان استان قم به فکر این تیم نبوده و حساسیت خاصی روی این تیم ندارند. دفتر این باشگاه نیز به علت شکایت بازیکنان سابق هندبال این تیم بسته و اموال آن مصادره شده است.



دیدگاهها بسته شده است.