مهار شعله های آتش در مجتمع مسکونی/نجات زوج سالمند از میان شعله ها


سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی درمحله نبرد خبر داد و گفت: در این حادثه یک زوج سالمند نجات پیدا کردند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این حادثه گفت: ساعت ۰۷:۱۲ حادثه آتش سوزی در خیابان نبرد جنوبی، خیابان گلستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و نیروهای ۳ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

به گفته ملکی، محل آتش سوزی یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی بود که در طبقه منفی یک (پارکینگ) ۳ دستگاه خودرو با مقدار زیادی از ضایعات وجود داشت، بنابراین با شعله ور شدن ضایعات، حریق در حال سرایت به خودروها بود که نیروها با استقرار در محل به سرعت با تقسیم شدن به ۲ گروه، عملیات را آغاز کردند.

وی با بیان این که دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، افزود: گروه اول نیروها به سرعت وارد طبقات شده و  یک آقا و خانم حدوداً ۶۰ ساله که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: گروه دیگر به سرعت به اطفا حریق پرداخته و توانستند آتش سرکش را مهار و سرایت آن به خودروها و طبقات جلوگیری کنند.

ملکی گفت: با ایمن سازی محل و تخلیه دود حاصل از آتش، عملیات در ساعت ۰۸:۴۹ به پایان رسید.



دیدگاهها بسته شده است.