ارائه بودجه ۹۶ شهرداری تهران به شورای شهر تا پایان دی

ناصر امانی در گفت‌وگو با عرصه، در مورد وضعیت لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران با بیان اینکه لایحه در مراحل پایانی و تدوین قرار دارد، گفت: شورای شهر در مصوبه تعیین سیاست‌ها و چارچوب‌های بودجه، شهرداری را ملزم کرد تا  20 پیوست همچون گزارش عملکرد بودجه ۹۵ ، لیست املاک، لیست پروژه های مشارکتی و… نیز همراه با بودجه برای بررسی به شورا ارائه شود که تهیه این پیوست‌ها زمانبر است.

وی با بیان اینکه قطعا تا قبل از شروع بهمن ماه لایحه بودجه شهرداری تهران به شورای شهر تقدیم می‌شود، اظهار کرد: مهمترین اولویت بودجه سال آتی همانند سال ۹۵، توسعه حمل و نقل عمومی است که نقش مهم و تاثیر مستقیمی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک تهران دارد و امیدواریم اعضای شورای شهر نیز مصوب کنند که در بودجه ۹۶ نیز به مانند ۹۵ بخش اعظم بودجه به حمل و نقل عمومی اختصاص داده شود.

امانی با بیان اینکه پس از توسعه حمل و نقل، پرداخت دیون پیمانکاران مورد توجه قرار گرفته است، گفت: پرداخت دیون به پیمانکارن حقیقی، حقوقی و حتی بانک‌ها علاوه بر اینکه در ردیف‌های بودجه مدنظر قرار داده شده است در قالب تبصره‌های بودجه نیز مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم نسبت به تسویه حساب با پیمانکاران اقدام کنیم.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در خاتمه تکمیل پروژه‌های عمرانی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را یکی دیگر از اولویت‌های بودجه ۹۶ دانست.



دیدگاهها بسته شده است.