بایدن: ترامپ! بزرگ شو؛ وقت آن است که مانند یک بزرگسال رفتار کُنی


معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات تند «ترامپ» علیه سازمان های اطلاعاتی این کشور گفت: اگر رئیس جمهور به دستگاه های متعدد اطلاعاتی اعتقادی نداشته باشد، کاملا نشانه بی فکری او است.

به گزارش عرصه به نقل از بی بی سی، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان تند «دونالد ترامپ» به سازمان های اطلاعاتی این کشور گفت که رئیس جمهور منتخب باید «بزرگ شود».

بر اساس گزارش های منتشره، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا که روزهای آخر عمر خود را در کاخ سفید سپری می کند در مصاحبه با شبکه ‌«پی‌ بی‌ اس» گفت: اگر رئیس جمهور به دستگاه های متعدد اطلاعاتی از سازمان اطلاعات دفاعی گرفته تا سازمان اطلاعات مرکزی اعتقادی نداشته و آماده نباشد به آنها گوش کند، کاملا نشانه بی فکری او است.

«جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: این تفکر که اطلاعات شما از اطلاعات جامعه اطلاعاتی بیشتر است مثل این است که بگوئید من از استاد فیزیکم بیشتر فیزیک می دانم. کتاب را نخوانده ام اما می دانم که بیشتر می دانم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره حملات توییتری مکرر ترامپ نیز گفت: «دونالد» بزرگ شو، وقت آن است مثل یک بزرگسال رفتار کنی، تو رئیس جمهور شدی. وقت آن رسیده که کاری انجام دهی. نشان بده چه در چنته داری.

این در حالیست که رئیس جمهور منتخب آمریکا در روزهای گذشته در پیامی توئیتری، «چاک شومر» رهبر اقلیت سنا را «دلقک» خطاب کرده و همچنین تا کنون بارها ادعاهای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله روسیه در جریان انتخابات هشتم نوامبر ریاست جمهوری در این کشور را به دیده تردید نگریسته است.



دیدگاهها بسته شده است.