قاتل نامرئی،حریف یک خانواده نشد

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با عرصه، وقوع حادثه گازگرفتگی در ساعت ۳:۱۰ بامداد امروز وقوع حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه ۳۱ را به محل حادثه واقع در خیابان دوم نیروهوایی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه که واحدی ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود، مشاهده شد که گاز سمی منوکسید کربن در این فضای این واحد منتشر شده و سبب مسمومیت اعضای یک خانواده چهار نفری شده است.  

ملکی با بیان اینکه درپی این حادثه یک زوج حدودا ۴۰ ساله با فرزندان دختر سه ساله و پسر چهارساله مسموم شده بودند، گفت: حضور به موقع همسایه‌ها و اطلاع به آتش‌نشانی اعضای این خانواده را از مرگ حتمی نجات داد.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان اعضای این خانواده را به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: کارشناسان آتش‌نشانی علت این حادثه را جدا شدن دودکش بخاری از دهانه دیوار اعلام کردند.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۳:۲۷ بامداد به عمملیات خود خاتمه دادند.  

وی با اشاره وقوع این حادثه به شهروندان توصیه کرد که حتما در فصل سرما اتصالات لوازم گرمایشی خود همچون دودکش‌ها و شیلنگ‌های گاز را چک کنند.



دیدگاهها بسته شده است.