از رکوردشکنی دوچرخه‌سوار ۱۰۵ ساله تا فرار رییس باشگاه والنسیا + عکس

به گزارش عرصه، هفته نسخت سال ۲۰۱۷ باوجود تعطیلی برخی از مسابقات با حواشی زیادی همراه بود. رکوردشکنی، درگیری، محرومیت، خودکشی جز حواشی هفته سوم دی بود که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

تماس عجیب بولت

پیروزی منچستریونایتد در دقایق پایانی برابر میدلزبورو در هفته نوزدهم لیگ برتر هوادران یونایتد را به قدری هیجان زده کرد که سریعترین مرد جهان نیز به آن واکنش نشان داد. شیاطین سرخ در حالی یک بر صفر از حریف خود عقب بودند که بازی را در نهایت دو بر یک به پایان رساندند. یوسین بولت پس از این پیروزی شیرین با شبکه MUTV تماس گرفت و باعث تعجب مجری این شبکه شد. دارنده سه مدال طلای المپیک های ریو، پکن و لندن از عملکرد تیمش تقدیر کرد.

رکورد شکنی مرد ۱۰۵ ساله

روبرت مارچن دوچرخه سوار فرانسوی توانست در ۱۰۵ سالگی رکوردی عجیب را به ثبت برساند. او در یک ساعت ۲۲.۵ کیلومتر را طی کرد و رکورد قبلی خود را بهبود بخشید.

لو رفتن یازده بازیکن منتخب برتر فیفا

مراسم بهترین های فیفا در سال ۲۰۱۶ دوشنبه هفته پیش رو برگزار می شود اما پیش از آن یازده بازیکن منتخب توسط اکیپ اعلام شد. نبود آنتوان گریزمان در بین تیم منتخب از نکات عجیب این فهرست بود.

یازده بازیکن از یازده ملیت

لسترسیتی که در این فصل لیگ برتر در وضعیت خوبی به سر نمی برد، هفته بیستم لیگ برتر را با ثبت رکورد عجیبی به پایان رساند. این تیم برابر میدلزبورو در ترکیب اصلی اش از یازده بازیکن با یازده ملیت مختلف بهره برد.

فرار رییس باشگاه از ترس هواداران خشمگین

هوداران والنسیا که از وضعیت تیم خود ناراضی بودند پیش از دیدار برابر سلتاویگو در کوپا دل ری در بیرون از ورزشگاه تجمع کردند و خواهان بیرون رفتن مالک باشگاه خود شدند. این اعتراض‌ها بعد از شکست سنگین والنسیا در مستایا ادامه داشت و هواداران بازیکنان را با توهین بدرقه کردند و به ماشین آن ها آسیب رساندند. در این شرایط لای هون رییس باشگاه تصمیم گرفت از درب پشتی ورزشگاه خارج شود تا با تماشاگران عصبانی رو به رو نشود.

خودکشی قهرمان گلف

وین وستنر گلف باز اهل آفریقای جنوبی که در سال ۱۹۹۶ قهرمان تیمی مسابقات جهانی شده بود خودکشی کرد. جسد بی جان او در کوازولو در حالی که با هفت تیر خود را به قتل رسانده بود، پیدا شد.

رای راموس بیشتر از رونالدو و مسی

یوفا یازده بازیکن منتخب سال را معرفی کرد که مانند سال های گذشته کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این فهرست حضور داشتند اما بیشترین رای به این دو مهاجم اختصاص نداشت. سرخیو راموس با کسب ۴۸۸.۹۸ رای بالاتر از رونالدو ۴۵۰.۲۲۰ و مسی ۴۱۸.۴۴۹ قرار گرفت.

درگیری عجیب در بسکتبال

دیدار دو تیم دبیرستانی بسکتبال لکسینگتون و ووستر در آمریکا با درگیری همراه شد. دانش آموزان و پدران آن ها با همدیگر درگیر شدند.

گران شدن بلیت دیدار رئال مادرید و ناپولی

در حالی که بیش از یک ماه به دیدار تیم های ناپولی و رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقی مانده است، بلیت این بازی در بازار سیاه به قیمت ۱۶۸۹ یورو فروخته شد یعنی هفت برابر قیمت اصلی!

بحث دیگو کاستا و پدرو سوژه شبکه‌های اجتماعی

چلسی در هفته بیستم با شکست برابر تاتنهام رکورد ۱۳ برد پیاپی‌اش شکسته شد. در جریان این بازی دیگو کاستا و پدرو دو بازیکن اسپانیایی تیم چلسی باهم بحث کردند که این موضوع سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. یکی از پیام ها قابل توجه بود: پدرو به دعوا با کاستا فکر کرد اما بعد به ارزشمند بودن جانش پی برد!

توییتی که جنجال برانگیز شد

پیام تبریک سال نو تونی کروس به مارسلو با یادآوری شکست تلخ برزیل برابر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ همراه بود این موضع با واکنش بازیکن برزیلی و رونالدو نازاریو همراه شد. مهاجم پیشین رئال مادرید در عکسی شکست آلمان برابر برزیل در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ را یاد آورد شد.



دیدگاهها بسته شده است.