سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: در نیم‌فصل دوم روز به ‌روز بهتر می‌شویم

فرزاد حافظی در گفت‌وگو با عرصه، درباره تساوی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: بازی خوب بود و دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند. من ۸، ۹ روزی است که هدایت تیم را قبول کرده‌ام و از آن چه بازیکنانم از نظر کیفی و فوتبالی برابر ایرانجوان به نمایش گذاشتند، راضی هستم.

وی بیان کرد: حریف نیز تیمی بسیار خوب و قدر بود و همین که توانستیم ایرانجوان را که سه برد متوالی برابر حریفان خود به دست آورده بود، متوقف کنیم، یعنی رو به پیشرفت هستیم. امیدوارم از دیدار آینده‌مان که مقابل نساجی است، بردهای‌مان هم آغاز شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص دیدار آینده تیمش برابر نساجی نیز گفت: نساجی یک تیم ریشه‌دار است که ۴۰، ۵۰ سال قدمت دارد. درست است که این تیم با مشکلات مالی مواجه است ولی همیشه نساجی است و در هر شرایطی تیم خوبی بوده است. به هر حال با برنامه‌ای که طراحی می‌کنیم، قصدمان نگه داشتن سه امتیاز در مسجدسلیمان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موفق به جذب بازیکن شده‌اید؟ عنوان کرد: لیست ما پر است و نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و البته در حال حاضر هم نیازی نداریم. اکنون با همان بازیکنان نیم‌فصل اول کار می‌کنیم که به نظر من از همه نظر نیز خوب هستند.

حافظی در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل دوم می‌تواند روند بهتری داشته باشد؟ گفت: من آمده‌ام که در تیم تحول ایجاد کنم. مطمئن باشید که تیم از روند قبلی‌اش خارج خواهد شد. همین که اکنون روی دروازه حریف توانستیم چند موقعیت ایجاد کنیم، یعنی پیشرفت داشته‌ایم. به هر حال مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم روز به روز بهتر می‌شویم.



دیدگاهها بسته شده است.