آیت‌الله هاشمی نام نیکی در اذهان به یادگار گذاشت

به گزارش عرصه، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت یار دیرین امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

این یار وفادار انقلاب و سیاستمدار هوشمند، عمر پر برکت خویش را قبل و بعد از انقلاب برای اعتلای انقلاب اسلامی سپری نمود و با تلاش خستگی ناپذیر در جایگاه‌های مهمی همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام کوشید تا منشاء خدماتی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و نام خود را در ذهن همه ملت بزرگ ایران به نیکی به یادگار بگذارد.

اقتدار ایران اسلامی در جهان امروز به یقین مدیون مجاهدت‌های شخصیت‌های تاثیرگذار در پیروزی و باروری انقلاب اسلامی ایران نظیر مرحوم حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و پیام اندوهگین و تعابیر مقام معظم رهبری در فراق یار دیرین خود، نشان از محبت عمیق و جایگاه خاص آن مرحوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ادای احترام به رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از درگاه خداوند متعال برای روح والای آن مرحوم رحمت و آرامش ابدی و برای بازماندگان و عموم ملت ایران و مقام عظمای ولایت سلامتی و طول عمر بابرکت مسئلت می‌نماید.



دیدگاهها بسته شده است.