سروش رفیعی: از بچگی پرسپولیسی بودم/ می‌خواهم از اینجا لژیونر شوم

به گزارش عرصه، سروش رفیعی پس از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: من از زمان بچگی پرسپولیس بودم و باید بگویم فوتبال هم حرفه‌ای است. من با دلم پرسپولیس را انتخاب کردم.

او اضافه کرد: خوشحالم که به تیم پرسپولیس پیوستم. پیش از این می خواستم لژیونر شوم اما با مشورت هایی که انجام دادم، دیدم که سیر صعودی من در باشگاه پرسپولیس شکل می گیرد و به همین خاطر به پرسپولیس آمدم.

رفیعی افزود: در نهایت فکرهایم را کردم و تصمیم گرفتم به عنوان یک بازیکن آزاد به پرسپولیس بیایم. واقعا از کودکی دوست داشتم برای پرسپولیس بازی کنم. قلبا پرسپولیسی هستم هر چند فوتبال حرفه‌ای است. من از آقای برانکو و طاهری هم تشکر می‌کنم که طی این مدت از من حمایت کردند. امیدوارم در یک فضای خیلی خوب در خدمت پرسپولیس باشم.

او در پاسخ به این سوال که مدت قراردادش چقدر خواهد بود، گفت: همانطور که گفتم با قلبم به پرسپولیس آمدم و تا زمانی که بتوانم به این تیم کمک خواهم کرد. زمان قرارداد من اهمیتی ندارد زیرا آمدنم به پرسپولیس دلی بوده است. امیدوارم در آینده از این تیم لژیونر شوم.

هافبک جدید پرسپولیس درباره پوشیدن پیراهن شماره هفت هم گفت: می دانستم پیش از این علی پروین پیراهن شماره هفت را به تن کرده است. او از بزرگان باشگاه محسوب می‌شود. من امیدوارم لایق پوشیدن این پیراهن باشم. شماره هفت، شماره مورد علاقه من است و به شخصه وقتی شماره هفت را می پوشم حس خوبی دارم و از آن انرژی می گیرم.

او اضافه کرد: با توجه به همین موضوع قبل از انتخاب سماره هفت، از طاهری درخواست کردم که برای پوشیدن این چیراهن ازپروین رخصت بگیرد. از علی پروین هم تشکر می کنم که افتخار پوشیدن این پیراهن را به من داد. امیدوارم لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم.

رفیعی در اکنش به اینکه شماره هفت پرسپولیس در سال های گذشته برای صاحبان این شماره خوش یمن نبوده است، گفت: همانطور که گفتم از پوشیدن این پیراهن انرژی مثبت می گیرم. در هر تیمی که این شماره را به تن کردم، موفق بوده ام و نگاه مثبتی به آن دارم. به شما قول می دهم که در آینده نگاه شما هم نسبت به این پیراهن عوض خواهد شد.

بازیکن پرسپولیس اظهار کرد: هواداران پرسپولیس اصلی ترین دلیل انتخاب این تیم بود. هیچ وقت لطف ان ها را از یاد نمی برم. مهم ترین دلیل پرسپولیسی شدنم هواداران پرسپولیس بود. از ابتدای فصل بار ها به من لطف داشتند که نهایتا این تیم را انتخاب کردم. مطمئن باشید که همه بازیکنان به خاطر هواداران پرسپولیس به این تیم می آیند. امیدوارم در پرسپولیس طوری بازی کنم که همه از من راضی باشند و جواب محبت هواداران را در زمین بدهم.

او درباره کشمکش سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی بر سر ایسفاده از ملی پوشان این تیم گفت: افتخار می کنم که از این به بعد ملی عنوان ملی پوش پرسپولیس محسوب خواهم شد. تمام توانم را برای پرسپولیس می گذارم تا بازیکن موثری باشم و از طرفی من و همه ملی پوشان برای تیم ملی کشورشان با تمام قوا بازی می کنند. ان شاء الله با این تیم مجوز جام جهانی را به دست می آوریم. تیم ملی بازی های بسیار سختی دارد و همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی موفق شود.



دیدگاهها بسته شده است.