لئوناردو: می‌خواهم با الجزیره قهرمان آسیا شوم

به گزارش عرصه و به نقل از اخبار آسیا، الجزیره امارات یکی از هم گروه های استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، توانست لئوناردو آقای گل فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا را از چونبوک به خدمت بگیرد. 

لئوناردو فصل قبل توانست با چونبورک کره جنوبی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. او در این راه بهترین بازیکن چونبوک بود و توانمست گلهای مهمی برای تیمش به ثمر برساند. او درباره حضور در الجزیره گفت: حتی وقتی در کره بازی می کردم آرزو داشتم روزی در امارات بازی کنم و خوشحالم که الجزیره به من پیشنهاد داد تا حضور در فوتبال امارات را تجربه کنم. دوست دارم با الجزیره هم قهرمان آسیا شوم و این اتفاق را بار دیگر تجربه کنم.

هنک تن کاته سرمربی الجزیره نیز با خوشنودی از خرید تیمش در بازار نقل و انتقالات برای تقویت این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا گفت: او مهمترین خرید ماست و حالا خیالمان راحت شد که بازیکنی که مدت‌ها به دنبال جذب او بودیم را به خدمت گرفتیم. حضور او در تیم خیلی مهم است و می‌تواند باعث رشد تیم شود و شرایط تیم را بهبود ببخشد. امیدوار هستیم با حضور این بازیکن بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنیم. او قطعا بهترین بازیکن ما خواهد بود.

الجزیره با استقلال خوزستان، لخویا قطر و  برنده پلی‌آف دیدار خواهد کرد.



دیدگاهها بسته شده است.