پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی

به مناسبت درگذشت حضرت آيت الله رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن پيام تسليتي صادر كرد .
متن اين پيام به شرح ذيل است:

انا لله و انا اليه راجعون

تاريخ پر فراز و نشيب ايران ، تابناك از نام بزرگ مرداني است كه حيات خويش را در راه اعتلاء وعظمت ايران اسلامي نثار كرده ونام خويش را بر جريده عالم به نيكي و بزرگي به ثبت رسانده اند .

حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني مديري مدبر و كارآمد ،سرداري بزرگ درسازندگي و توسعه ايران اسلامي ، سرمایه‌ای بی بدیل ، افتخاري بي مانند و سياستمداري در تراز اساطیر برای كشور بود ، بيش از نيم قرن مبارزه، تلاش و خدمات ارزنده اش ، گواه صداقت ، شجاعت و تعهدش به آرمانهاي بزرگ اسلامي و ميهني است ، مبارزي كه زحماتش در دوران پيش از انقلاب، در عرصه دفاع مقدس ، دوران پرتلاش سازندگي و پس از آن به خوبي تبلور يافته بود.

ديدار ارديبهشت ماه سال جاري مديران بانك صنعت و معدن با اين مبارز خستگي ناپذير و تاكيد ايشان بر سوابق و نقش بانك‌های توسعه‌ای در ایران، به ویژه بانك صنعت و معدن درايجاد اشتغال، كم كردن نرخ بيكاري و توليد كشور حاكي از نگراني وي در خصوص مسائل اقتصادي كشور از يك سو و رهنمودي براي اين بانك در زمينه اهتمام بيشتر به حمايت از توليد ، اشتغال و پيشرفت و توسعه كشور بود .

رحلت ناگهانی يار ديرين امام راحل (ره ) و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامي كه مشاور و تکیه‌گاه مطمئنی برای دوستداران انقلاب اسلامي بود را از طرف خود، هيات مديره و همكاران بانك صنعت و معدن به ملت شريف ايران بوي‍ژه مقام معظم رهبري و خانواده معزز ايشان تسليت گفته، اميدواريم كه راه ايشان با جديت ادامه يافته و آرزوهايشان براي اعتلاي ايران اسلامي در امتداد تاريخ هر روز بيش از پيش به منصه ظهور برسد.

علي اشرف افخمي

تاریخ انتشار: ۲۰ / ۱۰ / ۹۵


دیدگاهها بسته شده است.