تیراندازی با کمان به رشته های اعزامی به یونیورسیاد دانشجویان جهان اضافه شد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی شرکت تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان روسای فدراسیون های دانشگاهی و تیراندازی باکمان دیدار و گفت و گو کردند.
بنابراین گزارش در این دیدار که با حضور دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی و شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد در خصوص چگونگی و نحوی انتخاب دانشجویان و همکاری دو فدراسیون برای تشکیل یک تیم قدرتمند بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در این نشست مقرر شد  به منظور شناسایی و استعدادیابی دانشجویان رقابت‌های انتخابی در دو بخش دختران و پسران ابتدا در کلیه استانها برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر در یک مسابقه کشوری شرکت و نفرات برتر به اردوی انتخابی دعوت و در صورت کسب رکوردهای لازم به مسابقات اعزام خواهند شد.
لازم به ذکر است تیم تیراندازی با کمان دانشجویان در بیست و هشتمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که در کشور کره جنوبی برگزار شد در رشته کامپوند با ترکیب ۶ ورزشکار شرکت و موفق به کسب عنوان چهارم در بخش میکس و عنوان پنجم در تیمی مردان شده بود.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت ۸ شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.