شرط ناجا برای ترفیع درجه

به گزارش عرصه، سردار  امیرحسین یاوری در هجدهمین همایش سالیانه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان دارای اهداف و تعریف‌هایی برای ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی آنهاست.

وی با تاکید بر این که امروز تنها خواسته ما کارهای تئوری نیست بلکه باید مهارت‌ها را بالا برد و از این آموزش‌ها نهایت استفاده را کرد، افزود: برهمین اساس تغییرات جدی در حوزه‌هایی چون تیراندازی در حال انجام است و امروز هیچ فردی در ناجا درجه نمی‌گیرد مگر این‌که در تیراندازی نمره ۷۰ به بالا کسب کند.

معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد: اعتقاد ما این است که امروز تربیت مهم‌تر از آموزش است و هر کسی میل، انگیزه و ایمان در انجام کار داشته باشد، خود به خود آموزش را نیز دریافت می‌کند.

سردار یاوری در ادامه اجرایی شدن قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را یک گام برزگ آموزشی در سطح ناجا دانست و خاطرنشان کرد: توجه به آموزش کارکنان، لازمه پیشبرد اهداف سازمانی در ناجا است.

وی با تاکید بر تربیت کارکنان حرفه‌ای و توانمند، گفت: فرماندهان و مدیران آموزشی بایستی با تغییرات اساسی در نوع و کیفیت مطالب آموزشی و استمرار آموزش‌های موثر و هدفمند، تحقق این هدف مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول حرکت جهشی به سمت ارتقاء سطح آموزش و مهارت کارکنان با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین آموزشی و مهارتی و نیز محور قرار دادن آموزش‌ها را از دیگر اهداف معاونت تربیت و آموزش عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه بومی‌سازی آموزش‌ها و متناسب‌سازی متون آموزشی با توجه به نوع ماموریت‌ها و شرایط اقلیمی و جغرافیایی ضروری و مورد تاکید است.

معاون تربیت و آموزش ناجا در پایان با بیان این‌که انتظار جامعه از پلیس این است که با به کار بستن خرد و حکمت، کارها و عملیات‌های خود را انجام دهد، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های میدانی، استفاده از تجربیات پلیسی و ارائه ابزارهای تخصصی از مهم‌ترین مراحل آموزش است.



دیدگاهها بسته شده است.